شهر خبر

قیمت خودروهای جدید مدیران خودرو اعلام شد / شورای رقابت چه قیمتی تصویب کرد ؟

اقتصاد قیمت خودروهای جدید مدیران خودرو اعلام شد / شورای رقابت چه قیمتی تصویب کرد ؟

محصولات جدید مدیران خودرو توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شد.

شورای رقابت یک سازمان مستقل است که به منظور تنظیم و نظارت بر عملکرد بازار و جلوگیری از تبعیض و تحریف رقابت در ایران تشکیل شده است. وظایف این سازمان شامل بررسی شکایات مردم و شرکت‌ها در خصوص تخلفات رقابتی، ارائه راهکارهایی برای بهبود شرایط رقابت در بازار، تعیین قیمت‌های منصفانه برای کالاها و خدمات، تعیین قوانین و مقررات رقابتی و نظارت بر اجرای آن‌ها، تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بررسی مسائل رقابتی و ارائه پیشنهادات به شورای رقابت و دیگر وظایف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار و رقابت در بازار تشکیل شده است. عمده فعالیت این شورا حول محور بازار خودرو است.

بر اساس جدیدترین تصمیم شورای رقابت درباره قیمت خودرو، قیمت ام وی ام X۳۳ CROSSCVT  و X۳۳ CROSS MT به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو اعلام شد. قیمت این خودروها به ترتیب ۷۸۵ میلیون و ۶۸۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ام وی ام X۳۳ مدیران خودرو 

866923

نگاهی به ام وی ام x۳۳ 

ام وی ام x۳۳ باسابقه‌ترین کراس‌اوور چینی موجود در بازار کشورمان است و تاکنون با چهره‌ها و مشخصات متفاوتی در مدیران خودرو مونتاژ شده است. جدیدترین نسخه x۳۳ برای بازار ایران، پلت فرم متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی این خودرو دارد و با نام x۳۳ کراس شناخته می‌شود. مشخصات x۳۳ کراس تفاوت چندانی با ام وی ام x۲۲ پرو ندارد و در این خودرو هم شاهد یک پیشرانه سه سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) هستیم. حداکثر گشتاور پیشرانه x۳۳ کراس مشابه پیشرانه x۲۲ پرو و برابر با ۱۵۰ نیوتن متر است اما حداکثر قدرت آن ۱۰ واحد بیش‌تر شده و به ۱۱۲ اسب بخار رسیده است.