شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت

خرید قالپاق خودرو چقدر پول می‌خواهد؟ / هنگام خرید قالپاق خودرو به این نکته توجه کنید + قیمت

اقتصاد خرید قالپاق خودرو چقدر پول می‌خواهد؟ / هنگام خرید قالپاق خودرو به این نکته توجه کنید + قیمت

در این گزارش قیمت جدید قالپاق انواع خودرو را مورد بررسی قرار دادیم.

قالپاق خودرو صفحه گردی است که جنبه تزیینی داشته و بخش مرکزی چرخ را پوشش می‌دهد. خودروهایی که دارای رینگ فولادی هستند دارای قالپاق‌های بزرگ و آنهایی که دارای رینگ‌های آلیاژی هستند دارای قالپاق‌های به مراتب کوچکتر هستند. این کلمه از زبان ترکی آذربایجانی به معنی در قابلمه گرفته شده‌است که دلیل آن نیز شباهت ظاهری آنهاست.

چرخ‌‌ها به‌عنوان یکی از اجزای سیستم تعلیق خودرو، خود از اجزا و قطعات متعددی تشکیل می‌شوند. این سیستم که هنگام حرکت خودرو، نخستین اثر را از مسیر دریافت می‌کنند، همواره در معرض ضربه، اصطکاک، گرد و خاک و ذرات معلق متعدی قرار دارند. پلوس، لاستیک، رینگ، سگ‌دست، بلبرینگ چرخ، قالپاق و اتصالات این سیستم اجزای مختلف آن محسوب می‌شوند. البته تا حدودی می‌توان دیسک ترمز از سیستم ترمز را نیز از قطعات سیستم چرخ خودرو دانست. همانطور که گفته شد، چرخ‌ها و مجموعه متعلقات آن‌ها، در معرض گرد و خاک و آلودگی انتقالی از سطح جاده هستند. این آلودگی‌ها و ذرات می‌تواند منجر به آسیب به دیسک ترمز، بلبرینگ چرخ و اتصالات آنها بزند. در نتیجه نیاز به محافظت این سیستم از چنین آلودگی‌هایی ضروری به نظر می‌رسد.

مزایای استفاده از قالپاق خودرو بر روی چرخ

فرقی نمی‌کند که لاستیک یا رینگ‌های ارزان قیمت داشته باشید یا گران قیمت! در اینجا به بررسی بیشتر استفاده از قالپاق روی چرخ که یکی از روش‌ها نگهداری چرخ شما و دادن ظاهری زیباتر به آن است، خواهیم پرداخت. با داشتن قالپاق روی هر چرخ، می‌توانید آسیب را به حداقل برسانید و حتی آن را نیز کاهش دهید. استفاده از قالپاق از این جهت مفید است که از پیچ و مهره‌های چرخ در برابر زنگ زدگی و خوردگی در برابر رطوبت محافظت می‌کند.

اهمیت انتخاب قالپاق مناسب

همانطور که گفته شد، برای هر خودرو قالپاق مختص خود وجود دارد که شما می‌توانید با دریافت مشاوره از متخصصین فروش هایپرتایر و یا بعد از خرید لاستیک جدید، در هنگام نصب تایر از متخصصین نصب تایر برای خرید قالپاق مناسب برای خودرویتان و یا لوازم جانبی دیگر راهنمایی دریافت کنید و به راحتی و با اطمینان از کیفیت محصولات، اقدام به خرید آنها نمایید.

قیمت قالپاق

در بازار فروش لوازم جانبی شما می‌توانید قالپاق را نیز مانند محصولات دیگر با کیفیتی متنوع خریداری نمایید. اما اینکه قالپاقی را خریداری کنید که علاوه بر داشتن جنسی باکیفیت از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار باشد شاید کمی دشوار بنظر آید. هایپرتایر با ارائه قالپاق هایی باکیفیت این اطمینان را به شما می‌دهد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، با شستشوی تایر و رفتن به کارواش و همینطور در معرض آفتاب قرار دادن خودرو شکل و رنگ اولیه ی قالپاق نیز از بین نخواهد رفت.

در ادامه قصد داریم قیمت قالپاق خودرو را باهم مورد بررسی قرار دهیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی های اینترنتی، قالپاق چرخ ایساکو کد ۱۲۷۰۲۰۲۰سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو پارس بسته ۴ عددی، ۵۵۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

قیمت قالپاق چرخ مدل سیوان سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۲۰۶ مجموعه ۴عددی، ۴۳۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین قالپاق چرخ صنایع خودرویی فولادی مدل ۱۱ سایز ۱۵ اینچ مناسب برای دنا بسته ۴ عددی، ۳۴۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

قالپاق چرخ تی پی‌ای مدل S۰۴-Bk سایز ۱۵ اینچ مناسب برای سمند بسته ۴ عددی، ۵۶۰،۰۰۰ تومان شد.

قالپاق چرخ مدل رنجر کد ۴ سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۲۰۶ بسته ۴ عددی، ۳۴۸،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین قالپاق خودرو کد a۱۰۲ سایز ۱۴ مناسب برای پژو پارس، ۳۶۰،۰۰۰ قیمت دارد.

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.