شهر خبر

درخواست عجیب روزنامه اصلاح‌طلب از باهنر؛ برای تاییدصلاحیت اصلاح‌طلبان با هیات‌های اجرایی مذاکره کنید

روزنامه آرمان امروز نوشت: سوالی مطرح می‌شود و آن اینکه آیا آقای باهنر که از جمله سیاستمدارانی است که در اردوگاه اصلاح‌طلبان از مقبولیت برخوردار است و همینطور قدرت لابی سیاسی بالایی دارد، می‌‍تواند برای بازگشت برخی از چهره‌های جریان اصلاح‌طلبی برای حضور در انتخابات، با هیات‌های اجرایی هم وارد گفت‌وگو شود؟

درخواست عجیب روزنامه اصلاح‌طلب از باهنر؛ برای تاییدصلاحیت اصلاح‌طلبان با هیات‌های اجرایی مذاکره کنید
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۲۰:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه آرمان امروز از محمدرضا باهنر خواسته است برای تایید صلاحیت اصلاح‌طلبان با هیات‌های اجرایی وارد مذاکره شود!

به گزارش آرمان امروز، در ابتدای سال جاری رهبر معظم انقلاب در سخنانی، چهارظلعی مشارکت،امنیت، شفافیت، رقابت را برای انتخابات اسفند ماه ترسیم کردند و در این مورد از همه فعالان سیاسی که می‌توانند مشارکت در انتخابات را افزایش دهند خواستند که به میدان بیایند. در انتخابات دوره گذشته که بیشتر نامزدهای انتخاباتی از یک اردوگاه بودند شاهد کاهش میزان مشارکت بودیم، از این رو، برخی از چهره‌های اردوگاه اصولگرایی که در سال‌های اخیر خط خود را از تندروها جدا کرده‌اند تلاش می‌کنند تا فضا را برای حضور چهره‌های شاخص اردوگاه اصلاح‌طلبان در میدان آماده کنند. «محمدرضا باهنر» و «مصطفی پورمحمدی» از چهره‌های شاخص اصولگراها در اظهاراتی که بارها آن را تکرار کردند از شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی خواستند تا برای حضور سایر جناح‌ها و تشکلات سیاسی(اصلاح‌طلبان) نرمش بیشتری از خود نشان دهند.

این روزنامه افزوده است: پیش از رسیدن به مرحله بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان، این هیات‌های اجرایی هستند که به ردصلاحیت‌ اصلاح‌طلبان و چند اصولگرا اقدام کردند. حالا سوالی مطرح می‌شود و آن اینکه آیا آقای باهنر که از جمله سیاستمدارانی است که در اردوگاه اصلاح‌طلبان از مقبولیت برخوردار است و همینطور قدرت لابی سیاسی بالایی دارد، می‌‍تواند برای بازگشت برخی از چهره‌های جریان اصلاح‌طلبی برای حضور در انتخابات، با هیات‌های اجرایی هم وارد گفت‌وگو شود؟