شهر خبر

روزنامه جوان:

«من‌وتو» اولین قربانی رسانه‌ای شکست انقلاب کذایی «زن، زندگی، آزادی» است

روزنامه جوان نوشت: من‌وتو را شاید بتوان اولین قربانی رسانه‌ای شکست انقلاب کذایی «زن، زندگی، آزادی» دانست؛ انقلابی که قرار بود با رسانه پیش برود، اما عملاً زمین خورد و در اولین سالگرد خود با همه تلاش‌های کسانی همچون مجریان من‌وتو برای تهییج افراد و تشویق به حضور در خیابان و آشوب‌آفرینی، هیچ رویداد قابل ذکری را رقم نزد، تا جایی که مجریان من‌وتو به تخطئه ملت رو آوردند!

«من‌وتو» اولین قربانی رسانه‌ای شکست انقلاب کذایی «زن، زندگی، آزادی» است
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۷:۰۷:۲۹
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان تاکید کرده که «من‌وتو» اولین قربانی رسانه‌ای شکست انقلاب کذایی «زن، زندگی، آزادی» است.

به گزارش جوان، شبکه بی‌آبرو و سلطنت‌طلب من‌وتو به پایان خط رسید. گردانندگان این شبکه اگرچه مشکلات مالی را بهانه این تعطیلی عنوان کرده‌اند، اما کیست که نداند آن‌ها به دلیل مواضع ضدایرانی دیگر نزد ملت ایران جایگاهی نداشتند و شرافت و اخلاق حرفه‌ای را با مزدوری برای بیگانه معاوضه کردند.

در ادامه این مطلب آمده است: من‌وتو را شاید بتوان اولین قربانی رسانه‌ای شکست انقلاب کذایی «زن، زندگی، آزادی» دانست؛ انقلابی که قرار بود با رسانه پیش برود، اما عملاً زمین خورد و در اولین سالگرد خود با همه تلاش‌های کسانی همچون مجریان من‌وتو برای تهییج افراد و تشویق به حضور در خیابان و آشوب‌آفرینی، هیچ رویداد قابل ذکری را رقم نزد، تا جایی که مجریان من‌وتو به تخطئه ملت رو آوردند!