شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعداد#رئیسی

ادعای عجیب و غریب روزنامه حامی دولت: افزایش تعداد کاندیداها یعنی رئیسی فقر، فساد و تبعیض را رفع کرده!

روزنامه جوان نوشت: آمار بالای ثبت نام موجب ایجاد شور و اشتیاق مطلوبی در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم شده است. به نظر می‌رسد ایجاد این شرایط حاصل تلاش دولت برای حل مشکلات و رفع فقر، فساد و تبعیض است.

ادعای عجیب و غریب روزنامه حامی دولت: افزایش تعداد کاندیداها یعنی رئیسی فقر، فساد و تبعیض را رفع کرده!
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۲۲:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان مدعی شده افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات مجلس دوازدهم نشان‌دهنده موفقیت دولت رئیسی در حل مشکلاتی نظیر فقر، فساد و تبعیض است!

به گزارش جوان، کارنامه موفق و انقلابی مجلس یازدهم، سبب افزایش سطح امید و آرامش مردم شده و انگیزه آنان را برای شرکت گسترده‌تر در انتخابات مجلس دوازدهم (و مجلسی موفق‌تر و کارآمدتر از مجلس یازدهم) بیشتر کرده است. رکورد استثنایی ثبت نام حدود ۲۵ هزار نفر نامزد انتخابات مجلس دوازدهم، مهر تأییدی بر این ادعا است.

این روزنامه افزوده است: آمار بالای ثبت نام موجب ایجاد شور و اشتیاق مطلوبی در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم شده است و این در حالی است که در ادوار گذشته برای ایجاد نشاط سیاسی و ترغیب مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات باید تلاش‌های بیشتری صورت می‌گرفت. به نظر می‌رسد ایجاد این شرایط حاصل تلاش دولت برای حل مشکلات و رفع فقر، فساد و تبعیض از یک‌سو و رویکرد انقلابی مجلس یازدهم از سوی دیگر برای افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای امید و اعتماد عمومی است. برای برملاساختن دروغ شاخدار ردصلاحیت گسترده و خنثی کردن آثار منفی این دروغ و همچنین برای افزایش شور و نشاط اجتماعی و میل به مشارکت حداکثری، لازم است در درجه اول خود نامزدهای انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه نسبت به تلطیف فضای عمومی انتخابات و خنثی‌سازی شایعات و جوسازی‌های دروغین اقدام نمایند و در درجه دوم، تمامی مطبوعات و رسانه‌های متعهد و انقلابی در کنار همه صاحبان تریبون و قلم نسبت به شفاف‌سازی و تشریح تلاش دشمنان بیرونی و فرصت‌طلبان داخلی و آگاه‌سازی عمومی اقدام نمایند.