شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح طلبان#اصولگرا#تعداد

کنایه نقوی حسینی به اصلاح‌طلبان: مشکل خودشان است که به بن بست خوردند/ خیلی از نامزدهای اصولگرا نیز ردصلاحیت شده‌اند

کنایه نقوی حسینی به اصلاح‌طلبان: مشکل خودشان است که به بن بست خوردند/ خیلی از نامزدهای اصولگرا نیز ردصلاحیت شده‌اند

نامه نیوز نوشت :فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر اصلاح طلبان تمهیدات لازم را از قبل ندیدند و تعداد مطلوب از افرادشان را وارد پروسه ثبت نام نکردند، مشکل خودشان است که امروز به بن بست خوردند چون خوب نتوانستند برنامه انتخاباتی شان را مدیریت کنند.

نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در هیأت های اجرایی اعلام شد و اصلاح طلبان وارد فاز دوم بهانه گیری انتخاباتی خود شده اند. آنها با استناد به ردصلاحیت چهره های خود سعی در القا این تصویر به جامعه هستند که از صحنه انتخابات کنار گذاشته شده اند.

سیدحسین نقوی حسینی درباره ادعای انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: همه جریانات و گروه های سیاسی برای حضور در انتخابات باید از قانون تمکین کنند و ما باید تابع قانون باشیم؛ بالاخره قانون انتخابات مصوب مجلس شورای اسلامی است و همه دستگاه های اجرایی و نظارتی ملزم به تبعیت از آن هستند.

وی افزود: نامزدهای اصلاح طلب نیز مانند بقیه جریانات سیاسی در انتخابات ثبت نام کردند و طبق قانون روند بررسی صلاحیت آنها انجام شد بنابراین آنها متفاوت از سایر جریانات نیستند؛ ممکن است برخی شان تأیید و برخی شان ردصلاحیت شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا روند بررسی صلاحیت نامزدها را برای همه گرایش های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالی یکسان خواند و یادآور شد: خیلی از نامزدها با مشی اصولگرایی نیز از طرف هیأت های اجرایی ردصلاحیت شده‌اند و این امکان وجود دارد در مراحل بعدی نیز ردصلاحیت آنها تأیید شود.

وی ادامه داد: اگر اصلاح طلبان تمهیدات لازم را از قبل ندیدند و تعداد مطلوب از افرادشان را وارد پروسه ثبت نام نکردند، مشکل خودشان است که امروز به بن بست خوردند چون خوب نتوانستند برنامه انتخاباتی شان را مدیریت کنند. آنها می توانستند نیروهای سفید خود را وارد صحنه انتخابات کنند تا بتوانند در روند رقابت شرکت کنند.

نقوی حسینی گفت: اصلاح طلبان از ابتدا خیلی تمایلی نداشتند که به طور جمعی و جریانی همه افراد را ملزم به حضور در صحنه انتخابات کنند. کسانی هم که ثبت نام کردند با تصمیم شخصی آمدند و حالا نیز اگر به مشکل خوردند مقصر خودشان هستند که تدارک لازم را از قبل پیش بینی نکرده بودند.

۲۱۹۲۲۰