شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#آبان#خودروهای داخلی

افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروها ۲ تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند

افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروها ۲ تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند

تجارت‌نیوز نوشت:امروز یک‌شنبه ۲۱ آبان قیمت اکثر خودروهای داخلی و خارجی در ثبات کامل هستند و فقط چند خودرو افت و خیز قیمتی دارند.

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۲۱ آبان ۱۴۰۲، تغییرات جزئی را تجربه می‌کند. بازار خودرو همانند هفته گذشته، در رکود کامل به سر می‌برد و هر روزی که افت قیمت مشاهده می‌شود، فردای همان روز، قیمت‌ها افزایشی گزارش می‌شود.

نرخ دلار همانند روزهای گذشته، تغییر چندانی نداشته و به همین دلیل، توانایی تأثیرگذاری روی بازار خودرو را ندارد و همین عامل، باعث ثبات قیمت خودرو شده است.

قیمت اکثر خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، باثبات است. کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از روز گذشته هیچ تغییری نداشت؛ اما امروز با افزایش دو میلیونی، روی نرخ ۴۶۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا محسوب می‌شود، پس از افزایش پنج میلیون تومانی در هفته گذشته، تغییری نداشته و امروز نیز بدون تغییر و با همان قیمت ۵۸۵ میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۴۰۱ ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است که سال گذشته توقف تولید خورد. این خودرو نیز از ماه‌های گذشته، تغییر چندانی نداشته و در محدوده ۴۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما امروز با صعود پنج میلیونی به نرخ ۴۸۵ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که پرقدرت‌ترین سدان تولیدی شرکت ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز با افت دو میلیونی، با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروها ۲ تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند

قیمت خودروهای داخلی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که امروز حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمتی دارد و با نرخ ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S۵ اتوماتیک با مدل ۱۴۰۰ که از کراس‌اوورهای محبوب و مونتاژی بازار به شمار می‌رود، از آغاز امروز حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسید.

افت و خیز قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروها ۲ تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت لاماری که یکی از خودروهای محبوب بازار نیز به شمار می‌رود، نسبت به روز گذشته حدود ۶ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

با توجه به افت قیمت چشم‎‌گیر برخی از محصولات وارداتی از یک سو، آزادسازی واردات خودرو از سوی دیگر و همچنین ثباتی که نرخ ارز از هفته گذشته تجربه می‌کند، احتمالاً طی روزهای آینده نیز تغییر آن‌چنانی در قیمت خودرو صورت نگیرد و بازار خودرو در رکود کامل باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست در مراجعه کنید.

۲۳۳۲۲۰