شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#اندونزی#غزه

حفر گورهای جمعی برای دفن شهدای غزه

حفر گورهای جمعی برای دفن شهدای غزه

ایسنا نوشت: مدیریت بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه اعلام کرد که یک زمین فوتبال در مجاورت این بیمارستان را به گورستان جمعی تبدیل کرده‌است.

 مدیریت بیمارستان اندونزی در نوار غزه اعلام کرد که زمین فوتبال کنار این بیمارستان را به گور جمعی تبدیل کرده تا قربانیان مجهول‌الهویه در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را در آنجا دفن کنند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، در کلیپ ویدئویی منتشر شده صحنه‌هایی از دفن اجساد کشته‌شدگان ناشناس را نشان می‌دهد که به دلیل تعداد زیاد قربانیان در سردخانه‌های بیمارستان انباشته شده‌اند.

در همین راستا، مدیریت مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه از قصد خود برای حفر گورهای دسته جمعی در داخل محوطه بیمارستان به دلیل تجمع اجساد خبر داد و اعلام کرد: ماندن آنها در محوطه‌های بیمارستان منجر به فاجعه بهداشتی خواهد شد.

در سی و هفتمین روز جنگ غزه منابعی در نوار غزه گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه درگیری‌های بسیار شدید و درگیری در چهار محور، بمباران نوار غزه را تشدید کرده‌است؛ در پی این حملات سازمان جهانی بهداشت از قطع ارتباط با افرادی که در بیمارستان الشفا در غزه با آنها تعامل داشته‌، خبر داد.

۳۱۱۳۱۱