شهر خبر

اعتراف رسانه‌های صهیونیستی به ناتوانی ارتش در ترور رهبران حماس

اعتراف رسانه‌های صهیونیستی به ناتوانی ارتش در ترور رهبران حماس

ایرنا نوشت: رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب اعتراف کردند که ارتش این رژیم در ترور رهبران ارشد حماس ناتوان بوده است.

به گزارش از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، (رژیم) اسرائیل تاکنون نتوانسته یکی از رهبران ارشد حماس را ترور کند و این کار را دشوار می‌دانند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین به سخنرانی روز شنبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله پرداختند و گزارش دادند: رهبر حزب الله دومین سخنرانی خود از زمان آغاز جنگ را ایراد کرد و پرسش‌هایی را بی پاسخ و همه گزینه‌ها را باز گذاشت.

رسانه های صهیونیستی افزودند: نصرالله شهرک‌های شمال را خالی کرد و درحالیکه قصد برگرداندن ساکنان ۱۴ شهرک وجود داشت اما فعلا تصمیم گرفته‌اند این کار را انجام ندهند.

بر اساس این گزارش، عملیات سید حسن نصرالله در مرز شمالی واقعیتی است که (رژیم) اسرائیل نمی‌تواند آن را بپذیرد و او هر بار با توجه به تشدید تنش‌ها سقف آن را بالا می‌برد.

این رسانه‌ها افزودند: سخنان امروز سید حسن نصرالله در مورد موشک سنگین برکان که حزب الله در نبرد شمال وارد نبرد کرده است، جالب توجه است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

310310