شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#عراق#غزه

چارچوب هماهنگی عراق: آمریکا ۷ سلاح مرگبار را در اختیار تل‌آویو قرار داد

ایسنا نوشت:یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق امروز (شنبه) تاکید کرد آمریکا ۷ اسلحه مرگبار را برای کشتار مردم غزه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

جبار عوده، یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق امروز در گفتگو با خبرگزاری المعلومه عراق اظهار کرد: جنگ در غزه واقعیت سیاست آمریکا در خاورمیانه و حمایت آن از تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را که از ۷۰ سال قبل برای آزادسازی سرزمینش مبارزه می‌کند، نشان داد.

این رهبر چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در ادامه گفت: آمریکا هفت سلاح مرگبار را در کشتار غزه و گسترش دامنه کشتارهای روزانه در حق افراد بی‌گناه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد و ۹۰ درصد قربانی‌ها با این سلاح‌ها که کاخ سفید به ارسال آنها افتخار می‌کند، کشته شدند.

همچنین جبار عوده تاکید کرد: آمریکا در ریختن خون فلسطینی‌ها و استمرار این جنگ وحشیانه در حق افراد بی‌گناه و تخریب بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های خدماتی غزه دست داشته و حاکی از سیاست زمین سوخته است که ارتش اشغالگر علیه غزه و سایر شهرهای فلسطینی دنبال می‌کند.

از بیش از یک ماه قبل عملیات‌های کشتار جمعی در حق بیش از دو میلیون سکنه غزه آغاز شده که در نتیجه آن تاکنون بیش از ۳۳ هزار تن از ساکنان آن شهید و زخمی شدند.

۳۱۰۳۱۰