شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید#قیمت#لوکس

خودروی لوکس خارجی آماده ورود به ایران / مشخصات خودروی جدید وارداتی + قیمت

اقتصاد خودروی لوکس خارجی آماده ورود به ایران / مشخصات خودروی جدید وارداتی + قیمت

چانگان UNI-K یکی از خودروهای وارداتی دور جدید به ایران است که توسط سایپا به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید.

بازار خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

 در حالی که هنوز محموله چانگان‌های سری UNI به گمرکات ایران نرسیده‌اند، شرکت چانگان در چین نسخه به‌روز شده چانگان UNI-K را عرضه کرد. چانگان UNI-K جدید با قیمت ۱۵۴۹۰۰ الی ۱۸۴۹۰۰ یوان (یک میلیارد و ۸۵ میلیون الی یک میلیارد و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) قابل خرید توسط مشتریان چینی است.

افزایش تجهیزات تیپ پایه، بزرگترین تغییر چانگان یونی کی در مقایسه با نسخه‌های پیشین بوده است. مدل پایه اکنون دارای هشدار باز شدن سقف، هشدار باز شدن درها، هشدار برخورد از عقب، نورهای بالا و پایین تطبیق پذیر، چراغ‌های ردیف جلو و عقب و پنل ابزار تمام ال سی دی هستند. همچنین سیستم رانندگی خودکار سطح دوم به تیپ پایه خودرو اضافه شده است. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا ارزش خرید تیپ پایه چانگان UNI-K نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از نظر قدرت، تغییری در چانگان UNI-K به وجود نیامده است. این خودرو همچنان به موتور دو لیتری توربوشارژر با ۲۲۹ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در چانگان یونی کی برعهده دارد. سیستم انتقال قدرت در این خودرو به صورت تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل عمل می‌کند که برای خرید تیپ دو دیفرانسیل بایستی مبلغ بیشتری را بپردازید.