شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرفروش#خودرو#جدید#تاریخ

آغاز ثبت نام یک خودروی پرفروش در این تاریخ / طرح جدید فروش خودرو با تحویل ۲ ماهه

اقتصاد آغاز ثبت نام یک خودروی پرفروش در این تاریخ / طرح جدید فروش خودرو با تحویل ۲ ماهه

شرکت بهمن موتور قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲، ۳۰۰ دستگاه از محصول وانت کارا را در دو نوع تک کابین و دوکابین از طریق بورس کالا عرضه کند.

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

در این عرضه ۲۰۰ دستگاه وانت کارا تک کابین با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال با کد عرضه ۷۰۹۱۹۴ در نظر گرفته شده است. تاریخ تحویل این محصول ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعیین شده و متقاضیان باید ۱۰ درصد پیش‌پرداخت انجام دهند.

همچنین ۱۰۰ دستگاه وانت کارا دوکابین نیز با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال و کد عرضه ۷۰۹۱۹۰ عرضه می‌شود. تاریخ تحویل و میزان پیش‌پرداخت این محصول نیز مشابه مدل تک کابین است.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ مقرر در سامانه بورس کالا نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

جدول شرایط فروش وانت کارا ویژه بورس کالا آبان ۱۴۰۲

مدل

میزان عرضه (دستگاه)

قیمت پایه (ریال)

کد عرضه

تاریخ تحویل

میزان پیش‌پرداخت

وانت کارا تک کابین

۲۰۰

۴،۳۳۲،۰۰۰،۰۰۰

۷۰۹۱۹۴

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

۱۰%

وانت کارا دوکابین

۱۰۰

۴،۶۰۹،۰۰۰،۰۰۰

۷۰۹۱۹۰

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

۱۰%