شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#متقاضیان مسکن

جزئیات پیامک ارسالی برای متقاضیان مسکن / مسکن ملی این افراد جا به جا می‌شود

اقتصاد جزئیات پیامک ارسالی برای متقاضیان مسکن / مسکن ملی این افراد جا به جا می‌شود

مقام مسئول اداره کل راه و شهرسازی استان تهران توضیحاتی را در خصوص ارسال پیامک جابه‌جایی متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلامشهر به رباط‌کریم را ارائه کرد.

نهضت ملی مسکن، یک پروژه بزرگ در حوزه مسکن است که با هدف تسهیل و توسعه‌ی امکانات مسکن و تسهیل در دسترسی به مسکن برای تمامی اقشار جامعه، شروع شده است. این پروژه شامل ساخت‌وساز و توسعه‌ی مسکن اقتصادی و همچنین توانمندسازی بازار املاک و مستغلات است. با وجود تحریم‌ها و موانع اقتصادی، نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن در منطقه در فضای اقتصادی منفی، موفقیت هایی نیز داشته است.

محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص ارسال پیامک انتقال متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلامشهر به رباط‌کریم اظهار کرد: ۵۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در جنوب غرب تهران یعنی اسلامشهر و رباط‌کریم تأییدیه نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس در اسلامشهر در پروژه شهید همت پلاک عدل‌آباد ساخت ۲۶۸۰ واحد، در پروژه شهید سلیمانی پلاک واوان ۸۰۰ واحد و در پروژه شهید کلانتری پلاک ملک‌آباد ۷۷۰ واحد آغاز شده است.

وی افزود: به‌عبارت دیگر از ۵۵۰۰ متقاضی واجد شرایط ساخت ۴۲۵۰ واحد آغاز شده است. مابقی واحدها یعنی ۱۲۵۰ واحد در بازارک رباط‌کریم جانمایی شده است.

روشن با بیان این‌که ظرفیت سایت بازار رباط‌کریم ۵۳۸۰ واحد است، گفت: این سایت حدود ۱۲ کیلومتر با اسلامشهر فاصله دارد.

وی یادآور شد: از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع داده‌ایم که در کدام پروژه قرار دارند و ارسال پیامک نیز با همین هدف انجام شده است.