شهر خبر

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه آبان / فروش قسطی این خودرو با تحویل ۴۵ روزه

اقتصاد شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه آبان / فروش قسطی این خودرو با تحویل ۴۵ روزه

فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد.

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه آبان ماه اعلام شد. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی خودرو با بازپرداخت ۲ ساله است. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی را بخوانید.

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه‌سوز است. بر اساس اطلاعیه با ۳ فقره چک می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو در آبان ماه شرکت کنید. موعد سررسید آخرین برگه چک نیز اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ است. قیمت وانت آریسان ثبت نامی ۳۸۳ میلیون تومان است و حداکثر ۴۵ روز پس از تکمیل پرونده تحویل متقاضیان خواهد شد. در این روش فروش صرفا چک‌های صیادی ( بنفش رنگ ) دارای کد صیادی ۱۶رقمی که عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است. درج شده است» مورد پذیرش است.

فوری؛ آغاز فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی / تحویل خودرو ۴۵ روزه + لینک آبان

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو 1402

ثبت نام ایران خودرو آبان ۱۴۰۲ از ۴ آبان ماه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.