شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

قیمت نجومی دستگاه تصفیه آب در بازار / قیمت این مدل به ۱۶ میلیون رسید

اقتصاد قیمت نجومی دستگاه تصفیه آب در بازار / قیمت این مدل به ۱۶ میلیون رسید

در این گزارش قیمت جدید انواع دستگاه تصفیه کننده آب را بررسی می‌کنیم.

دستگاه تصفیه آب به سیستم هایی اطلاق می‌گردد که با بهره گیری از بهترین روش‌های تصفیه، به جداسازی ذرات معلق، آلودگی ها و آلاینده های شیمیایی می‌پردازد. در واقع به هر نوع سیستمی که هر مقدار از این ذرات و آلودگی‌های موجود در آب را حدف نماید، دستگاه تصفیه آب گفته می‌شود.

امروزه همزمان با رشد روز افزون جمعیت، آلودگی انسانی و صنعتی افزایش یافته و موجب کاهش کیفیت آب آشامیدنی حتی در مناطقی که دارای آب سالم و گوارا بوده اند، شده است. افزایش آلودگی موجب نفوذ نیترات به فاضلاب های انسانی و بالارفتن آلودگی بسیاری از منابع آبی و لایه های مختلف خاک می‌گردد. آب سالم یکی از نیازهای اساسی بدن انسان است که بدون آن، امکان زنده ماندن بیش از چند روز وجود نخواهد داشت که در حال حاضر برای سالم‌سازی آب ها از دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه کننده آب صنعتی یا نیمه صنعتی استفاده می‌شود.

آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی غیر معمول، بطور شگفت‌انگیزی بسیاری از مواد را در خود حل می‌کند. همانطور که می‌دانید آب در طبیعت به طور پیوسته در حال گردش می‌باشد که این پروسه به عنوان چرخه‌ی آب شناخته می‌شود. در تمام این مراحل آلودگی‌هایی وارد آب می‌شود که بخش عظیمی از آن توسط سیستم تصفیه آب شهری بر طرف می‌شوند. اما برخی از آن‌ها تا مرحله‌ی آخر باقی می‌مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن سیستم لوله‌کشی و... به آب اضافه می‌شوند. بنابراین برای رفع این گونه آلودگی باید با استفاده از دستگاه تصفیه آب آن‌ها را از آب آشامیدنی خود حذف کنید.

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر‌های مخصوص خود آلودگی‌های مختلفی نظیر سرب موجود در آب، میکروب‌ها، رسوب، انواع پاتوژن‌ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می‌کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی‌ها، سبب می‌شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه‌ی بهتری پیدا کند.

قیمت جدید انواع دستگاه تصفیه آب

در ادامه لیستی از قیمت دستگاه تصفیه آب موجود در سطح بازار را برایتان فراهم کردیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی های اینترنتی، دستگاه تصفیه کننده آب محور پاسارگاد ماشین تصفیه تاوا ۴,۱۶۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین دستگاه تصفیه کننده آب هون لند ،۱۶,۶۵۳,۰۰۰ تومان است.

دستگاه تصفیه کننده آب محور پاسارگاد ماشین تصفیه تاوا ،۴,۹۶۰,۰۰۰ تومان است.

دستگاه تصفیه کننده آب دکفارد، ۶,۲۴۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد.

دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک، ۱۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین  دستگاه تصفیه کننده آب دکفارد، ۹,۹۲۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد.