شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مواد مخدر#کربلا#منطقه‌ای#نیروی زمینی

ضربه سپاه پاسداران به تیم توزیع مواد مخدر /شیشه، حشیش و مقادیری سلاح گرم کشف شد

ضربه سپاه پاسداران به تیم توزیع مواد مخدر /شیشه، حشیش و مقادیری سلاح گرم کشف شد

فارس نوشت: یک تیم توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

سردار سرتیپ حاج احمد خادم سیدالشهد، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب کشور خبرداد.

وی در تشریح این خبر، گفت: در جریان اجرای مأموریت صیانت و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با قاچاق در شهرستان آبادان، رزمندگان قرارگاه منطقه‌ای کربلا، تیپ زرهی حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، اداره اطلاعات، پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اقداماتی مشترک ضمن اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه‌ها و مسیرها، هفت و نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، حشیش و مقادیری سلاح گرم را از این تیم مواد مخدر شناسایی و انهدام این تیم را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا افزود: قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جریان مأموریت کنترل معابر مرزی جنوب غرب کشور، با وجود شرایط نامساعد جوی، موفق به کشف این مقادیر موادمخدر و سلاح گرم شد و کلیه افراد دستگیر شده در این خصوص به همراه کشفیات برای پیگیری به مراجع قانونی قضایی تحویل داده شد.

2727