شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#کشف#طلا#بورس#مهمان#طلای#تالار#شیشه#کدام#شرکت#است؟

کشف طلا در بورس / مهمان طلای تالار شیشه ای کدام شرکت است؟

بورس، بانک و بیمه کشف طلا در بورس / مهمان طلای تالار شیشه ای کدام شرکت است؟

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تنها معدن طلای زرشوران در حال آماده سازی برای عرضه از طریق بازار سرمایه است و درباره دیگر شرکت‌ها و معادن باید از شرکت‌های مادر تخصصی سوال شود که معدن یا شرکتی را آماده عرضه دارند یا خیر.

در حاشیه دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس) که یکی از مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی کشور است ارگان‌های بسیاری در غرفه‌های موجود مشغول به گزارش‌دهی از آخرین دستاوردها و اقدامات خود بودند، دراین‌بین جویایی آخرین اقدامات سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری معادن به بخش خصوصی نیز شدیم.

مالک رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری معادن کشور به بخش خصوصی به خبرنگار پایگاه خبری تیتر کوتاه این چنین پاسخ داد: در واقع معدنی به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود، شرکت‌های معادنی که دولتی هستند واگذار خواهند شد. باید گفت در حال حاضر هم هیچ معدنی به صورتی تکی آماده واگذاری نیست. تنها معدن طلای زرشوران در حال آماده سازی برای عرضه از طریق بازار سرمایه است و درباره دیگر شرکت‌ها و معادن باید از شرکت‌های مادر تخصصی سوال شود که معدن یا شرکتی را آماده عرضه دارند یا خیر. 

photo1699476661

وی در پایان افزود: باید گفت لیست واگذاری در سامانه سازمان خصوصی سازی وجود دارد که در حال حاضر تنها زرشوران در مراحل آماده سازی برای عرضه است.