شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت

زور گرانی به تارا و هایما هم نرسید / جزئیات افت قیمت این خودرو ها

اقتصاد زور گرانی به تارا و هایما هم نرسید / جزئیات افت قیمت این خودرو ها

در این گزارش قیمت جدید محصولات ایران خودرو را بررسی می کنید.

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها می‌باشند. به طور کلی، قیمت خودروها تحت تأثیر تعداد زیادی از عوامل قرار می‌گیرد که هر کدام از آنها می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت نهایی خودرو داشته باشد.

ارزیابی بازار نشان‌ می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز هم با افت و ثبات قیمت راهی بازار شدند، این روند در حالی رقم خورده که با قیمت گذاری برخی خودروهای وارداتی بازار باید کم کم برای ورود خودروهای واردتی آماده شود، اما شواهد نشان می‌دهد بازار داخلی‌ها هنوز آماده این ورود نیست و با این شرایط معامله در بازار خودرو‌های داخلی در کمترین سطح صورت می‌گیرد.  

به‌اعتقاد فعالان بازار، با ورود خودروهای وارداتی در بازار  شاهد کاهش قیمت خودروهای داخلی به خصوص مونتاژی‌ها خواهیم بود که این امر می‌تواند به بازار خفه این روزها نفسی تازه بدهد.

 

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «تارا اتوماتV۲» بیشترین کاهش قیمت را داشت و به افت ۳ میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS۸» ، «تارا اتوماتV۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۳ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۲ میلیون تومانی داشت. «هایما S۸ پلاس» هم که دیروز امروز با افت ۲ میلیونی راهی بازار شد و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از افت ۳ میلیونی «تارا اتوماتV۲ » در بازار امروز حکایت دارد این خودرو امروز ۷۷۵ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت اما «دنا پلاس توربو اتومات» با رشد یک میلیون تومان ۸۰۹ میلیون قیمت خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۲ میلیونی داشت

ZKs8JdLrzv2W