شهر خبر

افزایش چشمگیر قیمت دمنوش گیاهی در بازار / قیمت دمنوش های آرام بخش شما را ناآرام می کند

بازار و اصناف افزایش چشمگیر قیمت دمنوش گیاهی در بازار / قیمت دمنوش های آرام بخش شما را ناآرام می کند

لیست قیمت جدید انواع دمنوش در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

دمنوش گیاهی یکی از روش‌های قدیمی و مفید برای استفاده از خواص دارویی گیاهان است. گیاهان مختلفی وجود دارند که به صورت خشک شده و یا تازه به عنوان دمنوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً، دمنوش‌های گیاهی به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی، مسکن، ضد التهابی، ضدعفونی کننده و آرامبخشی که دارند، مورد توجه قرار می‌گیرند. برخی از معروف‌ترین دمنوش‌های گیاهی شامل چای سبز، نعناع، زنجبیل، آویشن، چای کرکم و گل گاوزبان هستند. همچنین، برای درمان بیماری‌های خاص مانند سردرد، اضطراب، خواب ناشی از اضطراب، بی خوابی و دیابت، دمنوش‌های گیاهی مشهور و مؤثری نیز وجود دارند. با توجه به اینکه دمنوش‌های گیاهی عمدتاً طبیعی هستند و نه تنها کمک به درمان بیماری‌ها می‌کنند، بلکه در چاقی، بیماری‌های قلبی و عروقی و ‌‌... نیز مفید هستند، می‌توان آن‌ها را به عنوان یک روش شیمیایی غیرمضر و ایده‌آل برای بهبود وضعیت جسمی مورد استفاده قرار داد.

قیمت دمنوش های گیاهی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی نشان می‌دهد.

لیست قیمت جدید انواع دمنوش در بازار

قیمت دمنوش های گیاهی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی نشان می‌دهد.

مقایسه قیمت انواع دمنوش های گیاهی از برندهای مختلف با نرخ‌های سال گذشته همین محصولات حاکی از رشد ۱۵ تا ۳۵ درصدی بهای این نوشیدنی‌های محبوب پاییزی است.

این در شرایطی است که رشد قیمت چای سیاه به دلیل مشکلات واردات آن طی همین مدت ۱۰۰ درصد بوده و چای سیاه ایرانی نیز حدود ۵۰ درصد رشد قیمت داشته است.

تنوع برندهای تولیدکننده انواع دمنوش رقابت را در این محصول افزایش داده و رنج قیمت نیز بسته به ماده اولیه بسیار متفاوت است. رشد قیمت دمنوش ها پارسال ۲۵ درصد بود.

قیمت-دمنوش