شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#گفتگو#ایرانیان

پیشنهاد ویژه به گوینده جمله «مملکت متعلق به حزب اللهی» /مردم بدانند خالص سازها می خواهند همه چیز را مصادره کنند

پیشنهاد ویژه به گوینده جمله «مملکت متعلق به حزب اللهی» /مردم بدانند خالص سازها می خواهند همه چیز را مصادره کنند

یک فعال سیاسی در گفتگو با نامه نیوز تصریح کرد: ایران برای همه ایرانیان است و باید ظرفیت داشته باشیم که همه تفکرات را بشنویم و اجازه دهیم که همه با هر نوع نگرشی در بیان عقایدشان آزاد باشند.

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی، گفت: «آن خانمی که گفت مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست اشتباه بزرگی را مرتکب شد. جای بحثی نیست که ایران برای همه ایرانیان است و این افرادی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند می‌خواهند همه‌چیز را برای خودشان کنند. می‌گویند صداوسیما باید برای ما باشد، امام و رهبری را می‌خواهند فقط برای خود کنند و حالا می‌گویند کل کشور برای ماست. این خانم خودش نامزد انتخابات مجلس از البرز است و اگر راست می‌گوید اعلام کند که فقط حزب‌اللهی‌ها به من رأی دهند و من رأی هیچ بخش دیگری از مردم را نمی‌خواهم».

مملکت متعلق به حزب اللهی هاست از منظر فیلم آژانس شیشه ای /تعارض‌ها در بدنه اصولگرایی آشکارتر از قبل شده است

جبهه پایداری هم حرفهای خانم معصومی را گردن نگرفت

او ادامه داد: «ایران برای همه ایرانیان است و باید ظرفیت داشته باشیم که همه تفکرات را بشنویم و اجازه دهیم که همه با هر نوع نگرشی در بیان عقایدشان آزاد باشند. ایران دارای ایرانیان بسیاری است با تنوع فراوان قومی، سیاسی و فرهنگی و نمی‌شود یک گروه بگوید من هستم و دیگران باید حذف شوند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «مردم باید بدانند اگر خالص‌گرا قدرت بیشتری بگیرند، اجازه نفس‌کشیدن هم نمی‌دهند و آب و خاک این کشور را برای خود خواهند خواست. آنها می‌گویند ولایت فقط برای ماست و فقط این ما هستیم که رهبر را دوست داریم و هیچکس درک محضری از رهبری ندارد جز ما. روحیه خالص‌گرا این است و مردم بدانند اگر می‌خواهند این گروه را منزوی کنند باید در یازده اسفند به صورت پر شور پای صندوق‌های رأی حاضر شوند».

حقیقت‌پور در پایان گفت: «این که بگویند ایران برای ماست و برای دیگران نیست واقعا جسارت جدیدی است. رهبر معظم انقلاب با آن جایگاه عظیمشان وقتی در حسینه امام خمینی(ره) می‌نشینند، پذیرای همه مردم می‌شوند، پذیرای آحاد مختلف ملت می‌شوند بدون اینکه بگویند اینها چه گروهی‌اند و آنها چه گروهی. باید از آن خانم که این حرف را در رسانه ملی زده پرسید که شما که هستید که حکم صادر کنید؟ در پایان باز هم خطاب می‌گویم که مردم این خالص‌سازها می‌خواهند همه‌چیز را مصادره کنند؛ از آب و خاک این کشور تا حتی فکر و ذهن مردم را؛ پس برای کنارزدن اینها در انتخابات مجلس به صورت گسترده شرکت کنید».

27218