شهر خبر

مملکت متعلق به حزب اللهی هاست و فیلم آژانس شیشه ای /تعارض‌ها در بدنه اصولگرایی آشکارتر از قبل شده است

مملکت متعلق به حزب اللهی هاست و فیلم آژانس شیشه ای /تعارض‌ها در بدنه اصولگرایی آشکارتر از قبل شده است

هفت صبح در یادداشتی مقایسه ای بین حاشیه های این روزهای یک کارشناس زن صداوسیما و فیلم آژانس شیشه ای کرده است.

در مطلب هفت صبح آمده است؛

ماجرای خانم معصومی و سخنان تمامیت‌خواهانه‌اش در تلویزیون شاید اصلا خیلی نباید مهم تلقی شود. یک سخنران نه‌چندان مطرح با حرف‌های نه‌چندان سنجیده (با عرض معذرت از ایشان) که ناگهان موجی خشم‌آلود از واکنش‌ها را به‌دنبال خود داشته است.

راستش برای من این حرف‌های خانم معصومی و همین‌طور حجت‌الاسلام... در آمل و مهم‌تر از همه ایده خاص آیت‌الله علم‌الهدی که اعتقاد داشتند مردمسالاری دینی یعنی نظر مردم متدین،‌ نشانه‌های رشد یک جریان در حوزه اصولگرایی است که دوره‌ای یعنی در دهه‌های شصت و هفتاد و هشتاد تنها یکی از زیرشاخه‌های جریان اصولگرایی محسوب می‌شد و نهادهای حاکمیتی (و نه دولتی) ضمن احترام به این جریان، آنها را از تصمیم‌گیری‌های حکومتی دور نگه می‌داشتند.

واکنش مجلسی ها به جنجال کارشناس زن صداوسیما /نفرت پراکنی نکنید /حواسمان به ‎ الی کوهن ها باشد /تمامیت خواهی ممنوع!

حامیان گوینده جمله «مملکت مال حزب اللهی هاست» از ترس پنهان شده اند /آستانه تحمل مردم را به بازی نگیرید

گوینده جمله مملکت برای حزب اللهی هاست، اصولگرایان را عصبانی کرد /تمامیت خواه هستند /برخی در داخل همنوای دشمنان خارجی هستند

مملکت برای حزب‌اللهی‌هاست فقط یک شوخی نیست /مگر بازی «تاج و تخت» است که همه رقبا را از صحنه خارج کنند!/ نگذاریم ایران را به نام خود سند بزنند

فیلم آژانس شیشه‌ای ابراهیم حاتمی‌کیا ساخته شده به سال ۱۳۷۶ تلاش سینمایی برای نمایش همین تعارض‌ها در بدنه اصولگرایی بود. فیلمی که خواسته و ناخواسته روح زمان خود را عرضه می‌کرد.

۲۷۲۲۰