شهر خبر

مهدی دانشمند سخنران مذهبی:

آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست!

یکی از سخنرانان مذهبی کشور گفت: افرادی که شاید امروز هم مسئول نباشند مسئول گرفتاری مردم هستند، افرادی که رأی آوردند و درگیر سیاسی بازی شدند، به آرای مردم خیانت کردند و به جای اینکه مشکلات مردم را حل کنند به مشکلات مردم اضافه کردند.

آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست!
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۰:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

مهدی دانشمند سخنران مذهبی کشور گفت: آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست، آبروی هیأت را هم یک فرد هیأتی بهتر می‌برد تا فرد شراب‌خوری که هیچ کاری به هیأت و مسجد ندارد.

به گزارش ایسنا، مهدی دانشمند در مراسم عزاداری شب رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) که شب گذشته ۱۵ آبان‌ماه با حضور مردم در این آستان مقدس برگزار شد، گفت: اگر نتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم دچار انحراف و گمراهی می‌شویم و در دنیا و آخرت خسران خواهیم دید.

دانشمند تصریح کرد: افرادی که شاید امروز هم مسئول نباشند مسئول گرفتاری مردم هستند، افرادی که رأی آوردند و درگیر سیاسی بازی شدند، به آرای مردم خیانت کردند و به جای اینکه مشکلات مردم را حل کنند به مشکلات مردم اضافه کردند و این نشان می‌دهد بسیاری از مشکلات ما به داخل برمی‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه اهل‌بیت(ع) هم از خودی‌ها ضربه‌های سنگینی خوردند، بیان کرد: آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست، آبروی هیأت را هم یک فرد هیأتی بهتر می‌برد تا فرد شراب‌خوری که هیچ کاری به هیأت و مسجد ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ظاهر همه افراد همانند باطن آنان نیست، مطرح کرد: دین‌داری به عمامه، ریش و نماز نیست و اگر عقل به چشم باشد ما بی‌دین خواهیم شد.