شهر خبر

پاسخ روزنامه دولت به دستاوردسازی‌ها برای رئیسی؛ افتتاح پروژه‌ها در دولت روحانی «نمایشی» بود!

روزنامه ایران نوشت: فرودگاه سقز در سال آخر دولت روحانی، افتتاح نمایشی فرودگاه سقز برگزار شد اما این افتتاح نمایشی بدون برج مراقبت و بخش‌های مهمی از زیرساخت‌های فرودگاه صورت گرفت.

پاسخ روزنامه دولت به دستاوردسازی‌ها برای رئیسی؛ افتتاح پروژه‌ها در دولت روحانی «نمایشی» بود!
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۱۷:۴۰:۰۶
اعتمادآنلاین |

روزنامه دولتی ایران به انتقادها از دستاوردسازی دولت رئیسی با افتتاح مجدد پروژه‌هایی که در دولت روحانی افتتاح شده بود، پاسخ داده است. روزنامه ایران افتتاح پروژه‌ها در دولت روحانی را «افتتاح نمایشی» خوانده است. 

به گزارش ایران، فرودگاه سقز یکی از پروژه‌های عمرانی در استان کردستان بود که انتظار می‌رفت در طول دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی به پایان برسد. این فرودگاه برای ارتباط مناطق مختلف استان و افزایش تسهیلات حمل و نقل منطقه‌ای بسیار مهم بود. در سال آخر دولت روحانی، افتتاح نمایشی فرودگاه سقز برگزار شد اما این افتتاح نمایشی بدون برج مراقبت و بخش‌های مهمی از زیرساخت‌های فرودگاه صورت گرفت. این موضوع منجر به انتقادات و اعتراضات از سوی بسیاری از مردم و مقامات محلی شد. عدم تکمیل برج مراقبت و بخش‌های زیرساختی حیاتی فرودگاه، از جمله راه دسترسی به فرودگاه و سیستم‌های مهم نظارتی و ایمنی، باعث شد تا افتتاح و اعلام بهره‌برداری در آن دوره به نظر غیرواقعی بیاید. این موضوع نشان‌دهنده عدم کارایی و تعهد‌های لازم در مدیریت پروژه و تکمیل فرودگاه سقز در دولت روحانی است.