شهر خبر

آغاز فروش خودرو وارداتی لوکس از امروز / پیش فروش این خودرو با تحویل ۳ ماهه آغاز شد

اقتصاد آغاز فروش خودرو وارداتی لوکس از امروز / پیش فروش این خودرو با تحویل ۳ ماهه آغاز شد

شرایط فروش ویژه خودرو وارداتی بستیون T۷۷ توسط گروه بهمن برای آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

بازار خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

طبق این شرایط، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه تا روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه از طریق سامانه فروش گروه بهمن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

قیمت نهایی اعلام شده برای خودرو بستیون T۷۷ وارداتی، یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان است.

در این بخشنامه فروش، دو طرح عادی و فروش فوق‌العاده خودرو در نظر گرفته شده است. زمان تحویل خودرو در طرح عادی هفته اول دی‌ماه ۱۴۰۲ و در طرح پیش‌فروش، نیمه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

شرایط فروش ویژه خودرو وارداتی بستیون T۷۷ ویژه آبان ماه ۱۴۰۲

خودرو

قیمت

طرح فروش

زمان تحویل

بستیون T۷۷

یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان

عادی

هفته اول دی ماه ۱۴۰۲

بستیون T۷۷

یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان

پیش فروش

نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲

مشخصات فنی بستیون T۷۷

خودروی کراس اور کامپکت T۷۷، محصولی از دو شرکت بزرگ خودروسازی مزدای ژاپن و فاو چین است که تحت برند بستیون (بسترن سابق) طراحی و تولید شده و از سال ۲۰۱۸ وارد بازارهای جهانی گردیده است.

این خودرو با وجود گذشت چندین سال از تولید آن، همچنان به دلیل طراحی ظاهری زیبا و جذاب، به‌روز بودن مشخصات و قابلیت‌های فنی، برخورداری از استانداردهای بالای ایمنی و زیست‌محیطی و البته قیمت مناسب نسبت به رقبا، مورد توجه بسیاری از مشتریان در بازارهای مختلف قرار دارد.

اکنون شرکت بهمن موتور نیز با توجه به ویژگی‌ها و مزایای یاد شده، اقدام به واردات و عرضه این خودرو در بازار ایران نموده است.

بستیون T۷۷ مجهز به موتور پیشرفته و قدرتمند ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که حداکثر توان تولیدی آن به ۱۶۹ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۸۵ نیوتن متر می‌رسد. این نیرو از طریق گیربکس هوشمند ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های محرک جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۲ کیلومتر در ساعت و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز خودرو T۷۷ به سیستم‌های پیشرفته‌ای همچون کنترل الکترونیکی پایداری و کشش، صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی سیستم صوتی و تصویری، ترمز دستی الکتریکی، سانروف برقی، سقف شیشه‌ای پانوراما، کروز کنترل و غیره مجهز شده است.