شهر خبر

پاسخ روسیه به تهدید اتمی اسرائیل: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست؟!

پاسخ روسیه به تهدید اتمی اسرائیل: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست؟!

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه‌شنبه در واکنش به سخنان تهدیدآمیز یک وزیر صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه گفت، این صحبت‌ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند.

 رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته بدون هیچ مانع سیاسی و بین‌المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه پرداخته، اما به نظر این میزان کشتار از نظر آن‌ها کافی نبوده و در اتاق‌های فکرشان موضوع بمباران اتمی غزه نیز روی میز قرار گرفته است.

وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که «انداختن بمب اتم روی غزه یکی از گزینه‌های کابینه جنگ اسرائیل است.»

هر چند اظهارات این مقام رژیم صهیونیستی که به نظر در یک ناهماهنگی با رئیس کابینه بیان شده، خشم نتانیاهو را هم برانگیخت و او این سخنان را رد کرد، اما این برای اولین بار نیست که مقامات فعلی و پیشین اسرائیلی اظهاراتی از این دست بیان می‌کنند و البته دنیا در برابر آن سکوت می‌کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به سخنان «آمیهای الیاهو» وزیر صهیونیست کابینه نتانیاهو گفت، این صحبت‌ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند.

او تاکید کرد: «این موضوع تعداد زیادی سوال ایجاد کرد. سوال شماره یک، معلوم می‌شود که ما اظهارات رسمی در مورد وجود سلاح هسته‌ای می‌شنویم؟ سؤالات زیر را همه دارند؛ سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست، بازرسان کجا هستند؟»

سیاسی کاری برخی کشورها و حمایت بی چون و چرای آنها از رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که آنها در برابر زیر سوال بردن قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم کاملا ساکت هستند، حتی زمانی که صحبت از استفاده از بمب اتم در میان باشد!

311311