شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#سامانه یکپارچه#مهلت

سامانه یکپارچه خودرو دوباره باز شد / ۳ روز مهلت خرید دارید

خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از امروز به مدت ۳ روز بازگشایی شد تا ثبت نام‌ شده‌هایی که اسفند سال گذشته نوبت دریافت کرده‌اند، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

واردات خودروها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودروها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود. از سوی دیگر، واردات خودروها می‌تواند باعث کاهش تولید خودروهای داخلی شود و در نتیجه باعث افزایش بیکاری در صنعت خودروسازی شود. همچنین، واردات خودروهای قدیمی و غیر استاندارد می‌تواند باعث آلودگی هوا و محیط زیست شود. بنابراین، برای حفظ صنعت خودروسازی داخلی و حفظ محیط زیست، باید به دقت و با برنامه‌ریزی مناسب، واردات خودروها را مدیریت کرد.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از امروز به مدت ۳ روز بازگشایی شد تا ثبت نام‌ شده‌هایی که اسفند سال گذشته نوبت دریافت کرده‌اند، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این مرحله که سومین دور عرضه خارجی‌هاست شش مدل خودرو عرضه شده که فیات به عنوان اولین خودرو اروپایی دور جدید واردات، یک از آنهاست.

جزئیات سومین عرضه خودروهای وارداتی

سامانه فروش خودروهای وارداتی برای اولین بار ۱۸ مهرماه با عرضه شش مدل خودرو خارجی بازگشایی شد تا ثبت نام شده‌های اولین مرحله طرح فروش یکپارچه خودروهای خارجی شش ماه بعد از ثبت نام، بتوانند اولین انتخابات خود را انجام دهند.

در دومین دور عرضه که در تاریخ ۲ آبان صورت گرفت نیز بخش دیگری از ۳۰ هزار ثبت نام شده‌ اسفند پارسال انتخاب‌های خود را از میان ۹ مدل خودرو عرضه شده انجام دادند و حال در سومین دور عرضه، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه، شش مدل خودرو وارداتی معرفی شده تا بخش دیگری از متقاضیان برای انتخاب خودرو مورد نظر خود اقدام کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سامانه یکپارچه، متقاضیان از آغاز امروز تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه هفته جاری (۱۸ آبان) فرصت دارند با مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو دلخواه اقدام کنند. تخصیص خودروها بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودروها انجام می‌گیرد.

خودروهای-وارداتی-۱

خودروهای-وارداتی-2