شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو

پایانی بر تولید پژو ۲۰۶ ؟ / ایران خودرو مردم را دور زد

اقتصاد پایانی بر تولید پژو ۲۰۶ ؟ / ایران خودرو مردم را دور زد

با توجه به میزان تقاضا برای خرید پژو ۲۰۶ و توقف تولید این خودرو ، ایران خودرو اقدام به تولید مدل جدیدی به عنوان جایگزین این خودرو کرده است.

در طول هفت ماه گذشته از سال جاری، ایران خودرو تنها دو دستگاه از مدل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تولید کرده است، در حالی که در همان دوره سال گذشته حدود ۲۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه از همین مدل را تولید کرده بود. این کاهش تولید این خودرو در حالی رخ داده است که متقاضیان همچنان انتظاردارند که آبی‌های جاده مخصوص نسبت به تولید این خودرو اقداماتی انجام دهند. همچنین، در اسفند سال گذشته، آبی‌های جاده مخصوص اعلام کردند که قصد دارند مدل پژو ۲۰۶ تیپ دو را به عنوان آخرین نماینده از خانواده پژو ۲۰۶ از خط تولید خارج کنند.

مدیران ایران خودرو برای اینکه دل مشتاقان پژو ۲۰۶ را به دست بیاورند اعلام کردند که محصول جایگزینی را به جای پژو ۲۰۶ در سبد محصولاتی خود در نظر گرفتند.

TF۲۱ خودرویی بود که آبی های جاده مخصوص به عنوان جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ دو رونمایی کردند اما خبری از تولید آن تاکنون نبوده است. متقاضیان پژو ۲۰۶ از حذف این خودرو و جایگزین آن استقبال نکردند و همین اتفاق سبب شد تا مدیران ایران خودرو حرف خود را درباره خداحافظی با آخرین بازمانده خانواده پژو ۲۰۶ در سبد محصولاتی خود پس بگیرند.

ما به نظر می رسد این اتفاق در عمل افتاده است و باید خروج این خودروی محبوب را از سبد محصولاتی ایران خودرو باور کرد. این اتفاق روی قیمت بازاری این خودرو تاثیر منفی می گذارد.