شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت طلا#عیار#تغییر#کرد#مثقال#۱۰.۷#میلیون#تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار تغییر کرد / مثقال طلا ۱۰.۷ میلیون تومان را رد کرد

اقتصاد قیمت طلا ۱۸ عیار تغییر کرد / مثقال طلا ۱۰.۷ میلیون تومان را رد کرد

قیمت جدید طلا ۱۸ عیار اعلام شد.

قیمت طلا یکی از مهمترین موضوعات در بازار سرمایه و صنعت جواهرسازی است. قیمت طلا به عوامل مختلفی مانند تقاضا و عرضه، نرخ بهره، نرخ تورم و نرخ ارز وابسته است. در سال‌های اخیر، قیمت طلا به دلیل نوسانات شدید در بازار سرمایه، تغییرات قیمتی زیادی را تجربه کرده است.

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۸۸ دلار است.

در معاملات امروز (دوشنبه ۱۵ آبان ماه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۳۲۹ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۷۵ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو نیز در مرکز مبادله ایران با کاهش نسبت به روز کاری گذشته ۴۴ هزار و ۳۳۷ تومان و یورو حواله ۴۰ هزار و ۳۲۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۵۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۳۱ تومان است.