شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#صدا و سیما#احمدی#تبریز

فضاسازی صداوسیما برای گروه سیاسی خاص /نماینده نزدیک به احمدی نژاد: رسانه های بیگانه میدان دار شدند

فضاسازی صداوسیما برای گروه سیاسی خاص /نماینده نزدیک به احمدی نژاد: رسانه های بیگانه میدان دار شدند

منیبان نوشت: نماینده تبریز در مجلس بیان کرد: صدا و سیما انگار در حال فضاسازی برای گروهی از سیاسیون است و گروه دیگر که به آن‌ها تاخت و تاز می‌شود از این امکان و ظرفیت بی‌بهره مانده‌اند.

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در خصوص انتخابات پیش‌ روی مجلس گفت: خواسته عمومی مردم، تغییر وضعیت موجود و بهبود شرایط جامعه است آن هم از چیزی که اکنون باعث گله‌ مندی شدید شده است.

او افزود: تجربه دهه‌های گذشته مردم ایران نشان می‌دهد که آن‌ها، مطالبه تغییر وضعیت را از طریق صندوق رای دنبال کرده بودند و به اصالت صندوق رای اعتقاد و اعتماد داشتند ولی از یک برهه‌ای به بعد این اثرگذاری به صندوق رای در دل خیلی از مردم از بین رفته است و باورها در این رابطه کاهش جدی پیدا کرده است.

کوثری: رئیسی و زاکانی بخاطر مشلغه در گردهمایی «مبنا» حضور نداشتند /مبنا ادامه راه شانا است

توزیع «کاندیداهای نیابتی» دولت رئیسی در ۳ لیست انتخاباتی /شریان پرچمدار می شود!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: عدم‌ باور بسیاری از مردم به صندوق رای باعث شده پشتوانه سرمایه اجتماعی در کشور لطمه ببیند و این امر قهر اجتماعی را در جامعه پدید آورده است و تا زمانی که اصالت به صندوق رای برنگردد و مردم حس نکنند که از این ظرفیت می‌توانند تغییر را در جامعه به وجود بیاورند، انتظار اینکه آن‌ها وارد گود شوند و در یک کار کم‌ فایده و کم‌ اثر مشارکت کنند انتظاری به‌ جا نیست.

نماینده تبریز در مجلس در ادامه بیان کرد: به طور مثال شما امروز کارکرد صدا و سیما را در نظر بگیرید انگار در حال فضاسازی برای گروهی از سیاسیون است و گروه دیگر که به آن‌ها تاخت می‌شود از این امکان و ظرفیت بی‌بهره مانده‌اند. بدین ترتیب، صدا و سیما، مرجعیت خود را از دست داده است و از این‌ رو نقش مرجعیت و اطلاع‌رسانی را از بُعد سیاسی، در میدان‌داری رسانه‌های بیگانه شاهد هستیم که این اتفاق اوج ضعف رسانه ملی را نشان می‌دهد.

27218