شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#خودرو#جدید#قیمت

طرح جدید فوق العاده لاماری با تحویل فوری / این خودرو را با قیمت قطعی ثبت نام کنید

اقتصاد طرح جدید فوق العاده لاماری با تحویل فوری / این خودرو را با قیمت قطعی ثبت نام کنید

ثبت نام لاماری ارین موتور با تحویل ۹۰ روزه آغاز شد.

آرین موتور اعلام کرد: ثبت نام ویژه برای ماه آبان ۱۴۰۲ آغاز شده است. طبق این اطلاعیه جدیدترین فروش فوق العاده خودرو مربوط به لاماری ایما است که در ۵ رنگ تحویل داده خواهد شد.

شرایط ثبت نام لاماری ایما آبان ۱۴۰۲ 

براساس جدیدترین دوره ثبت نام برای خودروی لاماری در آبان ماه امسال، این خودرو با قیمت نمایندگی به مبلغ یک میلیاردو۴۳۱ میلیون تومان عرضه می‌شود. متقاضیان ثبت نام در ایران موتور قادرند این محصول را به انتخاب خود در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز تحویل بگیرند. هر کد ملی می‌تواند حق ثبت نام یک دستگاه خودرو را داشته باشد، با توجه به داشتن گواهینامه رانندگی معتبر و ارائه آن در زمان ثبت نام.

 

865366

سایت ثبت نام لاماری ایما آبان۱۴۰۲ 

متقاضیان خرید لاماری به قیمت نمایندگی میتوانند به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام لاماری به آدرس اینترنتی کنند.

زمان ثبت نام لاماری ارین موتور

فروش فوق العاده لاماری به قیمت قطعی از ساعت ۱۱ روز  سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش فوری لاماری ارین موتور

ثبت نام لاماری برای چه کسانی است؟

به استحضار متقاضیان محترم نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند؛ پیرو پیش ثبت نام لاماری در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان مرحله هشتم این دسته از متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.