شهر خبر

نرخ مناسب رهن کامل مسکن در این منطقه / واحدهای دو خوابه با متراژ متفاوت + جدول

اقتصاد نرخ مناسب رهن کامل مسکن در این منطقه / واحدهای دو خوابه با متراژ متفاوت + جدول

در گزارش امروز نرخ رهن کامل واحدهای دو خوابه در محله پیروزی تهران را بررسی خواهیم کرد.

محله پیروزی تهران از مناطق مناسب جهت خرید مسکن و سکونت است. یکی از دلایل محبوبیت این محله، دستری راحت به سایر مناطق تهران و امکانات رفاهی و تجاری فراوان این منطقه است. منطقه پیروزی نیز مانند سایر مناطق تهران به مرور بافت قدیمی خود را از دست داده است. ساخت‌وساز واحدهای مسکونی جدید در چند سال اخیر در این محله رشد چشمگیری داشته است.

خیابان پیروزی (با نام پیشین فرح آباد)، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله‌های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت باختر به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی) منتهی می‌شود. اگر به دنبال واحد دو خوابه با رهن کامل در پیروزی هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاراه واحد دو خوابه در پیروزی دارید یک واحد با متراژ ۷۵ متر که دارای تمام امکانات است را با مبلغی بالغ‌ بر ۵۰۰ میلیون تومان رهن کنید.

واحد دیگر با متراژ ۱۰۵ متر که دو خوابه است و آسانسور، پارکینگ و نوساز است را در پیروزی با ودیعه ۹۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر ۱۷ ساله با متراژ ۹۳ متر که دارای دو اتاق خواب، انباری و پارکینگ، آسانسور است در پیروزی این واحد را با رهن کامل ۶۶۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۹۰ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که ۴ ساله است و دو اتاق خواب دارد باید ۶۵۰ میلیون تومان برای این واحد در پیروزی پرداخت کنید.

اگر واحدی کوچکتر می‌خواهید باز واحدی که ۵۸ متر است و ۲ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومان در پیروزی برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد دو خوابه در مناطق پیروزی و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه دو خوابه در پیروزی به‌دست می‌آورید.

مسکن-پیروزی

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در پیروزی برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.