شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

 اولین واکنش مجلس به سخنان کارشناس زن در صداوسیما/ جامعه برای عده خاصی نیست، برای همه است/ تریبون‌های مقدس نباید در اختیار هر فردی قرار گیرد

 اولین واکنش مجلس به سخنان کارشناس زن در صداوسیما/ جامعه برای عده خاصی نیست، برای همه است/ تریبون‌های مقدس نباید در اختیار هر فردی قرار گیرد

جماران نوشت: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده‌ خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.

موسی غصنفرآبادی در واکنش به صحبت‌های یک فعال مجازی در صداوسیما که جامعه را تنها متعلق به حزب‌اللهی ها دانست، گفت: جامعه برای عده خاصی نیست، بلکه برای همه است. اما یک عده‌ خاص نباید حرف‌هایی برخلاف امنیت، آسایش و آرامش و سربلندی مملکت بزنند.

پس‌لرزه‌های اظهارات عجیب زنی که صاحب مملکت را اعلام کرد؛ پخش این سخنان ضد امنیت ملی است/ صدا و سیما عذرخواهی کند/ رسانه ملی را حزبی و جریانی نکنیم

کشف هویت زنی که گفت «این مملکت مال حزب اللهی هاست» /چند هزار میلیارد تومان پول خرج این جمله شده /دختر معصومی دنبال مناظره با فائزه هاشمی بود!

آذری جهرمی: مملکت فقط برای حزب اللهی ها نیست /ملت اجازه خالص سازی مملکت را نمی دهند

طعنه معنادار ابطحی به کارشناس صداوسیما: ۲ تا کلیپ از این خانم گذاشتم، والا حیفه نشنوید، خیلی حیفه/نمیشناسمشون اما مملکت را مال خودشان می‌دانند و بس!

وی افزود: همه دلسوز مملکت هستند، اما تریبون‌های مقدس نباید در اختیار هر فردی قرار گیرد که مردم و نظام را تخریب کنند و سرمایه‌های عظیمی چون امنیت و اقتدار زیر سوال برود.

غصنفرآبادی در خصوص تأثیر این گونه صحبت‌ها در میزان مشارکت پایان سال گفت: مردم ما هوشیار، فهیم و توانمند هستند. ممکن است فردی حرفی را بزند، اما خیلی در عقاید و روش مردم تأثیری ندارد.

وی در پایان یادآور شد: ۴۵ سال مردم با دین، شریعت، حریت، آزادی و خدمات نظام آشنا هستند. لذا این صحبت‌ها نمی‌تواند مردم را از هدف مقدس خود بازدارد.

۲۱۹۲۲۰