شهر خبر

مجلس به‌دنبال رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب/ کسی از منادی سفیدان شکایت نکرده است

مجلس به‌دنبال رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب/ کسی از منادی سفیدان شکایت نکرده است

مهر نوشت: رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده به مصوبات لایحه عفاف و حجاب برگزار شد و بخشی از ایرادات را رفع کردیم.

موسی غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه عفاف و حجاب برای رفع ایرادات وارده به مصوبات، گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده به مصوبات لایحه عفاف و حجاب برگزار شد و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ایرادات هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرد و تقریباً همه این موارد حل و فصل شده است.

واکنش مجلس به ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب

واکنش ذوالنوری به انتقادات از جریمه های مالی در لایحه عفاف و حجاب /هرکسی خربزه می خورد، باید پای لرزش هم بنشیند

واکنش پزشکیان به رد لایحه عفاف و حجاب از سوی شورای نگهبان/ با دعوا و توهین و زور که نمی‌شود حرفی را تحمیل کرد

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین شورای نگهبان ابهامات و ایراداتی را به لایحه مذکور گرفته بود که در حال بررسی هستیم تا این ایرادات را رفع کنیم.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سوی نمایندگان مجلس شکایتی از علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم تبریز به دلیل رفتار خلاف عرف نزد معلمان شده است یا خیر، گفت: تاکنون هیچ شکایتی درباره این نماینده ثبت نشده است.

۲۱۹۲۲۰