شهر خبر

قیمت جدید برنج در بازار / این برنج ایرانی کیلویی ۱۸۰ هزار تومان شد

بازار و اصناف قیمت جدید برنج در بازار / این برنج ایرانی کیلویی ۱۸۰ هزار تومان شد

قیمت برنج ایرانی در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت برنج به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در جهان، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند تولید و عرضه برنج در کشورهای مختلف، تقاضای داخلی و صادرات برنج، هزینه‌های تولید و نگهداری برنج، تغییرات قوانین و مقررات داخلی و ... می‌باشند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند تقاضای بین‌المللی برای برنج، تولید و صادرات برنج در کشورهای رقیب، تغییرات نرخ ارز، تغییرات قوانین و مقررات خارجی و ... می‌باشند. بنابراین، قیمت برنج تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم این عوامل قرار می‌گیرد و تغییراتی در هر یک از این عوامل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت برنج داشته باشد.

 بر اساس لیست جدید قیمت برنج مازندران، قیمت برنج هاشمی درجه یک طبیعت در کیسه ۱۰ کیلوگرمی به ۹۵۵ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت برنج شمال از برند پرمحصول گیلان در کیسه ۱۰کیلوگرمی نیز ۷۷۰ هزارتومان اعلام شده است.

همچنین بررسی قیمت برنج حاکی از آن است که برای خرید برنج دودی سنتی هیزمی گیلان  باید ۶۰۰ هزارتومان برای ۱۰کیلوگرم پرداخت کنید. همچنین قیمت برنج نیم دانه هاشمی آقاجانیان نیز در همین وزن ۷۷۷ هزارتومان شده است. قیمت برنج شکسته هاشمی دشتویل در وزن ۵کیلوگرمی نیز ۳۶۵ هزارتومان است. قیمت برنج طارم هاشمی فریدونکار نیز در وزن ۱۰کیلوگرمی به یک میلیون و ۱۹۸ هزارتومان رسیده است.

نوع محصول وزن  قیمت(تومان)
برنج هاشمی معطر گیلان زرین برکت ۵ کیلوگرم ۷۵۰,۰۰۰
برنج هاشمی ممتاز طبیعت ۱۰ کیلوگرم ۹۵۵,۰۰۰
برنج ایرانی عنبربو فوق ممتاز ۱۰ کیلوگرم ۷۴۰,۰۰۰
برنج ایرانی پرمحصول گیلان ۱۰ کیلوگرم ۷۷۰,۰۰۰
برنج دودی سنتی آقاجانیان ۵ کیلوگرم ۸۰۰,۰۰۰
برنج ایرانی طارم هاشمی فریدونکنار بوستان عرش ۱۰ کیلوگرم ۱,۱۹۸,۰۰۰
برنج طارم معطر موحد ۱۰ کیلوگرم ۱,۸۰۰,۰۰۰
برنج نیم دانه هاشمی آقاجانیان ۱۰ کیلوگرم ۷۷۷,۰۰۰
برنج دودی سنتی هیزمی گیلان ۱۰ کیلوگرم ۶۰۰,۰۰۰
برنج شکسته هاشمی دشتویل ۵ کیلوگرم ۳۶۵,۰۰۰