شهر خبر

بمب منفجر شد، اسرائیلی ها کشته شدند /سکوت رسانه های اصلاح طلب از ترس تعطیلی /بازخوانی خاطرات ۱۲ آبان ۱۳۷۹ آیت الله هاشمی

بمب منفجر شد، اسرائیلی ها کشته شدند /سکوت رسانه های اصلاح طلب از ترس تعطیلی /بازخوانی خاطرات ۱۲ آبان ۱۳۷۹ آیت الله هاشمی

در خاطرات آیت الله هاشمی در سال ۱۳۷۹ آمده است: امروز عصر، بمبی در بازار بیت‌المقدس غربی منفجر شده و جمعی از اسرائیلی‌ها را کشته و مجروح کرده و سازمان جهاد اسلامی، مسئولیت آن را به عهده گرفته است.

مرحوم هاشمی‌رفسنجانی دوازدهم آبان ۱۳۷۹ از روزمره‌ها؛ از مطالعه تا خواندن بولتن‌ها نوشته‌است. همچنین به وضعیت دوم خردادی‌ها، رسانه‌هایشان و شرایط سیاسی نیز اشاره کرده‌است.

در بخشی از خاطرات هاشمی رفسنجانی آمده است؛

از اول صبح تا ساعت چهار بعدازظهر، در دفتر کوشک بودم و عصر تا ساعت ده شب، در خانه کار می‌کردم؛ با مطالعه درباره امام زمان(ع) و سناریوی فیلم سقوط ایرباس و بولتن‌ها و جراید.

نقشه انتخاباتی علیه سیدمحمد خاتمی /ترکیه هواپیمای ایران را به درخواست اسرائیل تفتیش کرد

رسانه‌های دوم خردادی، با اینکه از رد تفسیر مجلس [از سوی شورای نگهبان] عصبانی‌اند، از ترس تعطیلی، تُندروی نکرده‌اند. محاکمه مسافران کنفرانس برلین آغاز شد. 

امروز عصر، بمبی در بازار بیت‌المقدس غربی منفجر شده و جمعی از اسرائیلی‌ها را کشته و مجروح کرده و سازمان جهاد اسلامی، مسئولیت آن را به عهده گرفته است. به خاطر کشته‌شدن سرباز اسرائیلی در درگیری‌های دیروز، بعضی از مسئولان اسرائیلی، صحبت از جنگ می‌کنند؛ گرچه برای کم‌کردن از درگیری‌ها، با دولت خودگردان به تفاهمی دست یافته‌اند، ولی مردم و گروه‌ها، اهمیتی به این توافقات نمی‌دهند.

۲۱۹۲۱۸