شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تهران بزرگ

حادثه مرگبار برای سرنشین ال‌۹۰ / عکس

حادثه مرگبار برای سرنشین ال‌۹۰ / عکس

ایسنا نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی مرگبار یکدستگاه سواری ال‌۹۰ در بزرگراه شهید حکیم خبرداد.

سرهنگ رابعه جوانبخت دراین‌باره گفت:‌ یکدستگاه سواری ال نود در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم بود که در ساعت ۳:۴۵ بامداد امروز ناگهان از مسیر خود منحرف شده و در محدوده پارک پردیسان با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه برخورد کرده و واژگون شد.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه راننده ال‌۹۰ در دم فوت کرد، گفت: سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مصدوم شد که از سوی عوامل اورژانس برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره علت این حادثه نیز اظهارکرد: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس راهور نشان داد که ناتوانی رانندگه در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.

جوانبخت با بیان اینکه پلیس بارها و بارها در خصوص رعایت سرعت مجاز در حین رانندگی هشدار داده است، گفت: متاسفانه در این حادثه نیز شاهد آن بودیم که خلوتی معبر سبب وسوسه راننده و رانندگی با سرعت غیرمجاز شده و همین موضوع نیز به قیمت جانش تمام شد.

حادثه مرگبار برای سرنشین ال‌۹۰ / عکس

۲۳۳۲۳۳