شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جمعه#امام جمعه#عراق

حمایت امام جمعه تهران از سیدحسن نصرالله در تریبون نماز جمعه/ حشد الشعبی شعله‌های قهر خدا برای نابود کردن اسرائیل است

حمایت امام جمعه تهران از سیدحسن نصرالله در تریبون نماز جمعه/ حشد الشعبی شعله‌های قهر خدا برای نابود کردن اسرائیل است

مهر نوشت: امام جمعه تهران با بیان اینکه عراق قهرمان و نیروهای حشد الشعبی شعله‌های قهر خدا برای نابود کردن اسرائیل هستند، اعلام کرد: امروز جبهه مقاومت یک جبهه عظیم بین‌المللی است.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه همه انبیا بدون استثنا و بر حسب قرآن کریم بندگان خدا را به بندگی خدا و تقوا دعوت کرده‌اند، گفت: رذائل اخلاقی دیوارهای ضخیمی است که انسان را از دیدن خدا غافل می‌کند.

وی با اشاره به تحولات غزه، ادامه داد: جهاد در قرآن کریم در اموری تشریح شده که پروردگار در این امور مؤمنین را مکلف به جهاد و جنگ کرده است. خداوند صریحاً در قرآن کریم اعلام کرده که اگر کسی با شما می‌جنگند با آنها بجنگید.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: اگر مظلوم به دستور خدا کمر همت ببندند و به میدان بیاید تا ظالم را خلع سلاح کند، خداوند او را یاری خواهد کرد.

صدیقی با بیان اینکه جهاد برای حمایت از مظلومین و مبارزه با ظالم است، گفت: رهبر انقلاب مسیری را برای مبارزه با ظلم و جنایت رژیم منحوس صهیونیستی ترسیم نمودند و فرمودند از هیچ فرصتی برای مقابله با اسرائیل نمی‌گذریم و از کسانی که در مقابل ظالمان ایستادگی کنند تمام قد حمایت می‌کنیم.

وی افزود: سید حسن نصرالله در جبهه مبارزه با قاتلین همیشه در خط مقدم دیده می‌شود؛ بنابراین حضورش یک حضور معنوی، فرهنگی، نظامی و تبلیغی است که با همه وجود خود از جبهه مقاومت حمایت می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران یادآور شد: سلام خدا بر جبهه مقاومت و همه مردم لبنان و مردم یمن که هرروز قوی‌تر از گذشته می‌شوند. امروز یمن یکی از ظرفیت‌های جبهه مقاومت است و برای حمایت از مظلومین غزه قد علم کرده است.

صدیقی با بیان اینکه عراق قهرمان و نیروهای حشد الشعبی شعله‌های قهر خدا برای نابود کردن اسرائیل هستند، عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت یک جبهه عظیم بین‌المللی است.

وی با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و دیدار شیرین نوجوانان و جوانان با مقام معظم رهبری، گفت: این ملاقات یک دیداری بسیار مبارک و درس آموزی بود که خار چشم کدخدا پرستان است.

در حال تکمیل خبر…

219218