شهر خبر

خرید پاوربانک چقدر هزینه دارد؟ / قیمت جدید انواع پاوربانک در بازار

اقتصاد خرید پاوربانک چقدر هزینه دارد؟ / قیمت جدید انواع پاوربانک در بازار

در این گزارش قیمت جدید پاوربانک در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم.

پاوربانک یک شارژر الکتریکی است که به‌راحتی قابل‌حمل است. بنابراین جهت شارژ انواع وسایل الکترونیکی از قبیل گوشی همراه، تبلت، دوربین‌های پیشرفته، برخی بلندگوهای قابل‌حمل و حتی لپ‌تاپ نیز کاربرد دارد.

با توجه به کابردهای فراوان پاور بانک تبلیغاتی، تنوع زیاد در تولیدات آن توجیه مناسبی دارد. درواقع برای هر یک از کاربردهای مختلف آن، پاوربانک‌های اختصاصی طراحی و تولید شده‌است. در پاسخ به سوال پاور بانک چیست باید بگوییم که چه مدل از میان انواع مختلف پاوربانک‌ها مدنظر است؟! برخی از پرکاربردترین انواع پاور بانک تبلیغاتی عبارتند از:

 پاور بانک گوشی همراه و تبلت

 پاور بانک‌های خورشیدی

 پاور بانک لپ‌تاپ

هر یک از پاور بانک‌ها دارای اندازه‌های متفاوتی هستند و قیمت‌های متنوعی دارند. معمولاً پاور بانک‌هایی که گوشی‌های هوشمند را شارژ می‌کنند؛ برای تبلت‌ها نیز استفاده می‌شوند. استفاده از پاور بانک جهت شارژ لپ‌تاپ نیز بسیار رایج است که با نمونه‌های شارژر گوشی و تبلت متفاوت است! تقریباً هر نوع وسیله الکترونیکی که شارژ می‌شود را با پاور بانک پوشش می‌دهند.

بطورمعمول هر پاوربانک باید یک مینی سوکت یو اس بی‌(Mini USB) ورودی جهت شارژخود داشته باشد تا انرژی الکتریکی جهت ذخیره درخود را دریافت کند، این انرژی از یک پورت یواس بی‌(USB) که به برق یا کامپیوتر شخصی متصل است تامین می‌شود.این ارتباطات از طریق یک کابل که برای تمام پاوربانک‌ها تعبیه شده است انجام می‌پذیرد.درواقع هرپاور بانک دارای یک مینی پورت یو اس بی‌و یک پورت یو اس بی‌می‌باشند، البته ممکن است بعضی مدل‌های دیگرپورت‌های اضافی دیگری هم داشته باشند اما اولا وجود این دو پورت درهر پاوربانکی ضروری است.

در ادامه قیمت پاوربانک را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

پاوربانک اکسیژن مدل OX۱۲۰ ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت ۹۹۷،۰۰۰ تومان است.

همچنین پاوربانک یوسوندا مدل YXD-A۵۱ ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۹۸۳،۰۰۰ تومان شد.

پاوربانک اکسیژن مدل OX۱۱۰ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت ۶۹۷،۰۰۰ تومان است.

پاوربانک اکو مدل E۱۰۰۰۰ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ۶۵۵،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P۵۳۰۰ ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۲،۰۵۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین پاوربانک شیائومی مدل Mi PB۳۰۱۸ZM ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۱،۵۸۷،۰۰۰ تومان است.