شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی دریایی

ضربه محکم نیروی دریایی ارتش به دشمن

ضربه محکم نیروی دریایی ارتش به دشمن

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش در مأموریت‌های بین المللی، ضربه‌های محکمی به دشمنان وارد کرده است و قطعا در آینده سیلی های شدیدتری بر پیکره آنان وارد خواهد ساخت.

امیر دریادار شهرام‌ایرانی امروز (یازدهم آبان‌ماه) در جمع فرماندهان و مدیران این نیرو در بندرعباس، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در حوزه تمدن سازی و ایجاد تمدن اسلامی جهانی، نقش اصلی و تأثیر گذار ایفا می‌کند.

وی با بیان این که با یاری خداوند و همت و تلاش همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، این نیروی راهبردی در جشنواره اشراف نیروهای مسلح، بعنوان نیروی نمونه و دارای بیشترین رشد در میان نیروها و سازمان های نظامی و انتظامی، منتخب شد، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در مأموریت های بین المللی، ضربه های محکمی به دشمنان وارد کرده و قطعا در آینده سیلی های شدیدتری بر پیکره آنان وارد خواهد ساخت.

امیر ایرانی اضافه کرد: امروز تمرکز ما در صحنه بین‌المللی، بر تمام دریاها و اقیانوس ها متمرکز است و حضور مقتدرانه ما، دشمن را به یاس و ناامیدی کشانده و همواره با هوشیاری و آمادگی کامل، تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحت رصد داریم.

۲۷۲۷