شهر خبر

اسرائیل غزه را اشغال کند، گروه‌های مقاومت مانند فاطمیون شکل می‌گیرد و سردار قاآنی به زودی پایان حکومت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند

روزنامه کیهان نوشت: بر فرض اگر اسرائیل بتواند تمام غزه را هم اشغال کند، گروههای مقاومت مردمی مثل فاطمیون و حسینیون و زینبیون شکل خواهد گرفت و آزادی فلسطین زودتر از آنچه متصور است، رقم خواهد خورد و ان‌شاءالله دور از انتظار نیست که سردار قاآنی پایان حکومت رژیم جعلی صهیونیستی را اعلام کند.

اسرائیل غزه را اشغال کند، گروه‌های مقاومت مانند فاطمیون شکل می‌گیرد و سردار قاآنی به زودی پایان حکومت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۲۲:۲۵:۲۵
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان هشدار داده اگر اسرائیل غزه را اشغال کند، گروه‌های مقاومت مانند فاطمیون، زینبیون و حسینیون شکل می‌گیرد و سردار قاآنی به زودی پایان حکومت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کند.

به گزارش کیهان، کشتار مردم و کودکان و ریختن شش تن بمب فقط روی یک ساختمان بی‌دفاع نشانه قدرت و پیروزی اسرائیل نیست بلکه چون ناتوان در جنگیدن است، تنها حربه‌اش کشتن بیشتر برای القای برتری است و نباید با جنایت بیشتر اسرائیل ناامید شد و ترسید. در حقیقت این جنگ «جنگ از سر استیصال با کودکان» است! ناتوانی رژیم صهیونیستی آن قدر هویدا و آشکار شده و ناقوس نابودی اسرائیل آن قدر نزدیک شده که آمریکا مجبور شده رهبری عملیات علیه غزه را به فرمانده سنتکام بسپارد و خود را یک طرف جنگ اعلام کند.

کیهان نوشته است: جنگ غزه یک شباهتی هم با جنگ داعش در عراق و سوریه دارد و آن اینکه بر فرض اگر اسرائیل بتواند تمام غزه را هم اشغال کند، اول آسیب‌پذیری اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بیشتر می‌شود و دوم گروههای مقاومت مردمی مثل فاطمیون و حسینیون و زینبیون شکل خواهد گرفت و آزادی فلسطین زودتر از آنچه متصور است، رقم خواهد خورد و آن گونه که شهید سلیمانی پایان حکومت داعش را اعلام کرد، ان‌شاءالله دور از انتظار نیست که سردار قاآنی پایان حکومت رژیم جعلی صهیونیستی را اعلام کند.