شهر خبر

واکنش درویش به صحبت‌های نکونام درباره یحیی و ماجرای غذای بازیکنان

واکنش درویش به صحبت‌های نکونام درباره یحیی و ماجرای غذای بازیکنان

تسنیم نوشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را شاخص‌ترین مربی ایرانی لیگ برتر فوتبال دانست.

رضا درویش در واکنش به اینکه گفته شد باشگاه پرسپولیس برای ناهار بازیکنان خود، سیب زمینی و تخم مرغ در نظر گرفته بود، اظهار داشت: اینها حاشیه است و مطلبی نیست که به آن بپردازیم.

وی در مورد دلیل تکذیب نشدن این مسئله، در صورت دروغ بودن آن خاطرنشان کرد: ضروری نیست که باشگاه متعهد باشد ناهار بدهد یا اینکه اگر بازیکنان سیب زمینی و تخم مرغ بخورند، چیز بدی است! ورزشکارانی که رژیمی هستند، این غذا را می‌خورند. این حرف و حدیث‌ها برای فضای مجازی بوده و تغذیه تیم پنج یا شش روز است که مهیا شده.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خبرنگاری که گفت هواداران تیم فوتبال این باشگاه نسبت به بلیت 300 هزار تومانی دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت اعتراض دارند، گفت: بلیت مسابقه 300 هزار تومان نبوده است، اما بدانید باشگاه برای رقم قراردادها ذی‌نفع نیست. مطابق تعهدی که به فدراسیون فوتبال داشتیم، سه میلیارد تومان بابت هزینه‌های ورزشگاه بر عهده باشگاه پرسپولیس بود که قرار شد 50 درصد از درآمد بلیت‌فروشی را نگه دارند.

درویش در مورد بخش دیگر درآمد حاصل از فروش بلیت صندلی‌های ورزشگاه تصریح کرد: بابت 50 درصد دیگر درآمد بلیت‌فروشی هم نامه‌ای دادیم تا شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، این رقم را بابت بدهی خودش بردارد. یعنی اگر هوادار بلیتی می‌خرد، سهمی نصیب باشگاه نمی‌شود و بابت بدهی‌های قبلی می‌رود. البته از مدیران شرکت توسعه و تجهیز تشکر می‌کنم که زمین ورزشگاه آزادی را مهیا کرد تا بازیکنان در آن بازی کنند.

وی درباره اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال گفته که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حد او نیست، بیان کرد: این حرف‌ها برای حاشیه بردن تیم است. همه مربیان می‌دانند یحیی گل‌محمدی شاخص‌ترین مربی ایرانی در لیگ برتر است و «به حاشیه کشاندن» فایده ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این مورد که از قول او گفته شد که پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان پیشین سرخپوشان به او ارتباطی ندارد، عنوان کرد: من گفتم؟ پس چه کسی پول رادوشویچ را داده است؟ یک نفر پرسیده بود طلب او را از درآمد شخصی خودت پرداخت می‌کنی که پاسخ دادم من چرا باید چنین کاری کنم.

درویش در مواجهه با سؤال بی‌مورد خبرنگاری که درباره 3 بر صفر شدن نتیجه دیدار سپاهان - الاتحاد به ضرر نماینده ایران پرسید، اظهار داشت: این اتفاق برای فوتبال ما خوب نیست، اما باشگاه پرسپولیس کادر بین‌الملل قدرتمندی دارد. اگر دوستان سپاهان بخواهند، آمادگی داریم تا از این لحاظ به آنها کمک کنیم.

258 258