شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طبیعی#مراسم تدفین

حضور نیروهای امنیتی در مراسم تدفین آرمیتا گراوند طبیعی بود؛ می‌خواستند آشوبگران مزاحم خانواده عزادار نشوند

روزنامه جوان نوشت: وقتی آشوبگران زن، زندگی، آزادی فراخوان حضور در محل تدفین را داده‌اند، طبیعی است که نیروهای امنیتی باید آنجا باشند که این جماعت امنیت مراسم را برای مطامع سیاسی خود به هم نریزند و مزاحم مردم و خانواده عزادار نشوند.

حضور نیروهای امنیتی در مراسم تدفین آرمیتا گراوند طبیعی بود؛ می‌خواستند آشوبگران مزاحم خانواده عزادار نشوند
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۲۰:۴۰:۳۱
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان معتقد است حضور نیروهای امنیتی در مراسم آرمیتا گراوند طبیعی بود.

به گزارش جوان، از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد و در روز اعلام خبر فوت هم اغتشاشی اتفاق نیفتاد (با زیرکی و صداقت خانواده داغدیده و اطلاع رسانی بموقع مسئولان امر). اینجا بود که اینترنشنالی‌ها دنبال حواشی مراسم تشییع و تدفین راه افتادند تا بلکه از آنجا ماهی آشوب صید کنند.

این روزنامه افزوده است: کارشناس اینترنشنال حتی می‌گوید که اسم زن از اعلامیه حذف شده بود یا اینکه مأموران امنیتی آنجا زیاد بودند! در حالی که در بسیاری مناطق ایران اسامی بستگان خانم در اعلامیه نوشته نمی‌شود و سنتی محلی و قدیمی است. از سویی وقتی آشوبگران زن، زندگی، آزادی فراخوان حضور در محل تدفین را داده‌اند، طبیعی است که نیروهای امنیتی باید آنجا باشند که این جماعت امنیت مراسم را برای مطامع سیاسی خود به هم نریزند و مزاحم مردم و خانواده عزادار نشوند.