شهر خبر

با پول رنو ساندرو یک میتسوبیشی بخرید / لیست قیمت انواع این خودرو ژاپنی

اقتصاد با پول رنو ساندرو یک میتسوبیشی بخرید / لیست قیمت انواع این خودرو ژاپنی

در این گزارش قیمت انواع خودرو میتسوبیشی را بررسی می کنید.

میتسوبیشی، یک شرکت ژاپنی بزرگ، در قرن نوزدهم میلادی به عنوان یک تجارت خانه شروع به کار کرد. این شرکت امروزه زیرمجموعه‌های متعددی دارد، از جمله بخش خودرویی که با نام میتسوبیشی موتورز شناخته می‌شود. فعالیت‌های میتسوبیشی موتورز از دهه ۱۹۷۰ میلادی آغاز شد و به دلیل تولید خودروهای اسپرت و با قیمت مناسب شناخته می‌شود. این شرکت به عنوان یک برند محبوب جهانی شناخته می‌شود و امروزه جزو اتحاد سه گانه رنو - نیسان - میتسوبیشی است. میتسوبیشی از دهه ۱۳۷۰ با مدل‌هایی مانند گالانت و لنسر در ایران حضور داشت و خودروهای این شرکت در ایران به عنوان محصولات ژاپنی با قیمت مناسب شناخته می‌شوند.

قیمت میتسوبیشی اتوتلندر امروز ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است این شاسی بلند ژاپنی در یک هفته اخیر ۱۵۰ میلیون تومان گران شده است. قیمت این خودرو در اوایل آبان ماه ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده است. این خودروی صفر کیلومتر سال ۲۰۱۸ وارد کشور شده است. 

قیمت میتسوبیشی کارکرده در بازار

قیمت کارکرده خودروهای میتسوبیشی در بازار خودرو نیز از ۷۹۰ میلیون تا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان متغیر است. بر این اساس برای خرید یک خودروی ارزان قیمت خارجی از برند میتسوبیشی می توانید میراژ ۲۰۱۵ را انتخاب کنید قیمت این خودروی کامپکت در بازار ۷۹۰ میلیون تومان است. 

قیمت میتسوبیشی پاجرو مدل ۱۳۸۵ کارکرده هم ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان است. 

از خودروهای اقتصادی میتسوبیشی می توان به لنسر هم اشاره کرد این سواری در بازار ایران البته کمی گران است مدل ۲۰۱۷ کارکرده این خودرو ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. 

برای خرید شاسی بلند هم می توانید اوتلندر را انتخاب کنید که یک خودروی با کیفیت است این خودروی هم رده کیا اسپورتیج و هیوندای سانتافه است که مدل کارکرده آن بسته به تیپ های مختلف حدود ۳ تا میلیارد تومان قیمت دارد. 

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی 
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۳ ۲۱۳,۵۰۰  ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر  ۲۰۱۷ ۱۱۹,۰۰۰  ۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر   ۴,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ ۸۰,۰۰۰  ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۲۰۱۷ ۵۴,۰۰۰  ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پاجرو  ۱۳۸۵ ۲۵۸,۰۰۰ ۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۵ ۷۰,۰۰۰  ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰