شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

نرخ رهن کامل واحد دو خوابه در شهرک راه آهن تهران / آینده روشن این منطقه + جدول

اقتصاد نرخ رهن کامل واحد دو خوابه در شهرک راه آهن تهران / آینده روشن این منطقه + جدول

امروز نگاهی به قیمت رهن کامل آپارتمان در شهرک راه‌آهن داریم و بررسی می‌کنیم برای رهن خانه دو خوابه در این منطقه چقدر باید هزینه کرد.

محله شهرک راه آهن تهران از محله هایی است که عمر زیادی از ساخت آن نمی‌گذرد. این محله فضای خوبی برای ساخت اماکن رفاهی و تفریحی بزرگ دارد. بنابراین احتمالا آینده روشنی پیش روی این منطقه است. شهرک راه آهن از خوش مسیرترین محله‌های غربی تهران است، بنابراین شاید گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال منطقه‌ای با این امکانات هستند.

شهرک راه‌آهن یا شهرک گلستان نام محله‌ای در شمال‌غرب شهر تهران است. این شهرک یکی از محلات منطقه ۲۲ شهرداری تهران می‌باشد. اگر به دنبال واحد دو خوابه با رهن کامل در شهرک راه‌آهن هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره واحد دو خوابه در شهرک راه‌آهن دارید یک واحد با متراژ ۱۱۰ متر که دارای تمام امکانات است را با مبلغی بالغ‌ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رهن کنید.

واحد دیگر با متراژ ۱۲۵ متر که دو خوابه است و انباری دارد و ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد را در شهرک راه‌آهن با ودیعه ۱ میلیارد تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر ۸ ساله با متراژ ۱۳۲ متر که دارای دو اتاق خواب، انباری و پارکینگ است در شهرک راه‌آهن این واحد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۱۴۵ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که ۴ ساله است و دو اتاق خواب دارد باید ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این واحد در شهرک راه‌آهن پرداخت کنید.

اگر واحدی کوچکتر می‌خواهید باز واحدی که ۸۰ متر است و ۲ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۶۰۰ میلیون تومان در شهرک راه‌آهن برای اجاره آگهی شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد دو خوابه در مناطق شهرک راه‌آهن و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه دو خوابه در شهرک راه‌آهن به‌دست می‌آورید.

قیمت-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهرک راه‌آهن برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.