شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#معاون اول#رئیس جمهور

پاسخ متفاوت جهانگیری به تماس تلفنی باهنر چه بود؟/ حوصله مجلس رفتن ندارم

پاسخ متفاوت جهانگیری به تماس تلفنی باهنر چه بود؟/ حوصله مجلس رفتن ندارم

محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا روایتی از تماس تلفنی با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از اظهاراتش در کافه خبر خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا شما رایزنی‌ای با شورای نگهبان یا نهادهای دیگر حاکمیتی داشتید، گفت: بله رایزنی می کنیم و من بارها و بارها مصاحبه کردم. در دوران ثبت نام موقت با تعداد زیادی از اصلاح طلبان هم تلفنی تماس گرفتم و گفتم که بیایند ثبت نام کنند. من با برخی مثل آقایان نوبخت، واعظی، مرعشی و جهانگیری تماس گرفتم.

؛

وی ادامه داد: آقای جهانگیری گفتند که حوصله مجلس رفتن ندارد. یک تعدادی هم ثبت نام کردند مثل آقای نوبخت و جمشید انصاری و دارند لیست جمع می کنند و من کاملا موافقم هرچند در حزبشان نمی روم یا حتما در لیست آنها قرار نمی گیرم اما حق قانونی شان است و این کمک به ماست که بیایند به میدان و رقابت را سنگین کنند.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه در جریان اصلاح طلب و اعتدالیون افرادی مانند آقایان ظریف و لاریجانی می توانند پدرخوانده بعضی لیست‌ها شوند، گفت: اما بعید می دانم فردی مثل آقای ظریف این کار را انجام دهد، چون به هرحال محافظه کاری خاصی هم دارد. اما آقای لاریجانی نمایندگان ادوار مجلس را ساماندهی می‌کند.

۲۱۹۲۱۹