شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سربازان#غزه

دعوت گردان‌های قسام از سربازان و رزمندگان شریف امت برای مشارکت در نبرد غزه

دعوت گردان‌های قسام از سربازان و رزمندگان شریف امت برای مشارکت در نبرد غزه

ایسنا نوشت: سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد: ما از هر سرباز و رزمنده شریف در این امت می‌خواهیم که فرصت را غنیمت شمرده و در این نبرد مشارکت کند.

ابو عبیده،‌ سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد: دشمن طی چند روز اخیر مانورهای زمینی را در چند محور در نوار غزه آغاز کرد.

وی افزود: دشمن بعد از در پیش گرفتن سیاست زمین سوخته و ایجاد تخریب‌های گسترده از طریق حملات هوایی، زمینی و دریایی شروع به نفوذ زمینی کرد.

ابو عبیده خاطرنشان کرد: به محض اینکه نفوذ زمینی دشمن آغاز شد، ما اقدام به مقابله و دفاع سنجیده در تمامی محورها کردیم و وارد درگیری‌های شدید و مستقیم شدیم که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای مجاهد ما توانستند در تمامی نقاط پیشروی، با نیروهای دشمن درگیر شده و تا الان ۲۲ خودروی نظامی را با موشک‌های ضد زرهی الیاسین نابود کنند.

ابو عبیده خاطرنشان کرد: در این نبرد برای نخستین بار بمب‌هایی را وارد کردیم که از مسافت صفر علیه تانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام عنوان داشت: ما توانستیم طی درگیری‌ها تعداد زیادی از سربازان دشمن را کشته و زخمی کنیم و توپخانه و موشک‌ها به مقابله ادامه می‌دهند.

ابو عبیده اظهار کرد: نیروی دریایی قسام توانست حملاتی را علیه مواضع دریایی در مقابل سواحل غزه با استفاده از اژدر هدایت شونده العاصف ترتیب دهد. ما از اژدر العاصف برای نخستین بار در این نبرد علیه مواضع دریایی استفاده کردیم.

وی افزود: عملیات دفاعی ما ادامه دارد و همچنان ما در چنته چیزهای زیادی داریم و غزه گورستان دشمن و باتلاقی برای سربازانش و رهبری سیاسی و نظامی‌اش خواهد بود.

ابو عبیده گفت: به نتانیاهو و ارکان جنگش مژده می‌دهیم که آنها به زانو درخواهند آمد و جنگ در غزه پایان سیاسی نتانیاهو خواهد بود.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد: ما از هر سرباز و رزمنده شریف در این امت می‌خواهیم که فرصت را غنیمت شمرده و در این نبرد مشارکت کند.

وی افزود: ما روایت دشمن درمورد آزادی یکی از اسیران زن دشمن را شنیدیم و تکذیب می‌کنیم که اسرائیل به اسیرِ نزد حماس دست یافته باشد. این رخداد اگر هم درست باشد، با طرف‌های فردی رخ داده است؛ با توجه به اینکه ساکنان غزه نیز اسیرانی را در اختیار دارند. ما به میانجی‌گران اعلام کردیم که ما تعدادی از اسیران خارجی را طی روزهای آتی بر اساس تمایل ما برای عدم نگه داشتن آنها در غزه آزاد خواهیم کرد.

310310