شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#اصولگرا

سکوت معنادار مجلس اصولگرا در مورد عجیب «منادی سفیدان»!

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: انتشار فیلمی از علیرضا منادی‌سفیدان، نماینده تبریز و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در دیدار با معلمان چند استان، چند روزی است با انتقاد کاربران فضای مجازی و مردم روبه‌رو شده است. با تمام این انتقادهای گسترده هنوز مجلس واکنشی نشان نداده است.

سکوت معنادار مجلس اصولگرا در مورد عجیب «منادی سفیدان»!
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۱۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه دنیای اقتصاد از سکوت مجلس در برابر رفتار علیرضا منادی سفیدان انتقاد کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، انتشار فیلمی از علیرضا منادی‌سفیدان، نماینده تبریز و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در دیدار با معلمان چند استان، چند روزی است با انتقاد کاربران فضای مجازی و مردم روبه‌رو شده است. این انتقاد البته مختص به کاربران فضای مجازی نیست و حتی صدای برخی از روزنامه‌های اصولگرا و رسانه‌های این جریان را درآورده است‌.

این روزنامه در ادامه افزوده است: با تمام این انتقادهای گسترده هنوز نه خود نماینده تبریز واکنشی به فیلم‌های منتشر شده از خودش در جریان گفت‌وگو با معلمان نشان داده و نه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ورود خود به این موضوع را اعلام کرده است‌. در همین راستا مصطفی طاهری، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا هیات نظارت با اشاره به انتشار فیلمی از منادی‌سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که شأن مجلس را زیر سوال برد آیا به این موضوع ورود پیدا می‌کند؟ گفت: نمی‌دانم. اگر این موضوع شاکی داشته باشد در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح و رسیدگی می‌شود.