شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#بازار سرمایه#بازان#این#صنعت#توجه#کنند#سبز#شود؟

بورس بازان به این دو صنعت توجه کنند / بازار سرمایه سبز می شود؟

بورس، بانک و بیمه بورس بازان به این دو صنعت توجه کنند / بازار سرمایه سبز می شود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: در این نوع بازار معمولا صنعت خودرو و پالایش پیشتاز هستند و لیدری می‌کنند، برای این هفته نیز همین دو صنعت از مستعدان بازدهی باشند.

پس از اتمام معاملات روز گذشته شاخص کل با افزایش ۲۰ هزار ۲۶۰ واحد مثبت به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با افزایش ۱۱ هزار و ۱۱۲ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۷۰ هزار واحد توقف کند.

محمد باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تیتر کوتاه عنوان کرد: بازار روز گذشته به نسبت روند خوبی را سپری کرد، بعد از مدت‌ها گزارش خودرویی مورد اقبال قرار گرفت و در کلیت بازار خوبی را شاهد بودیم. انتظار می‌رفت که در این هفته حداقل بازاری مثبت حتی کم رنگ را شاهد باشیم؛ البته ارزش معاملات پایین از موضوعاتی است که باید به آن اشاره کرد که همواره یک حلقه ای گم شده در بازار است که باعث می‌شود، هنوز به قطعیت و تایید شروع روند  صعودی محقق نشود. باید دید در دو روز آتی ارزش معاملات بالا می‌رود یا خیر تا اینکه درباره ادامه روند تصمیم گرفت.

وی ادامه داد: بازار ظرفیت سبزرنگی در طول معاملات امروز را هم دارد امااحتمالا عرضه ها به نسبت روز گذشته بیشتر خواهد بود و معتقدم که روز مهمی است به خاطر اینکه مشخص نیست، عرضه ها با تقاضا همراه می‌شود یا خیر تا بازار مثبت باقی بماند که یکسری تایید یا نشانه از تغییر روند بازار را شاهد باشیم. از سوی دیگر اگرعرضه ها افزایش یابد و بازار از منفی به مثبت برود حتی رشد هم داشته باشد بازار زیاد جالبی نخواهیم داشت، باید در انتظار معاملات امروز ماند بی شک این دو سناریوی است که برای روند معاملات امروز پیش بینی می شود.

خادمی

خادمی در پایان گفت: در این نوع بازار معمولا صنعت خودرو و پالایش پیشتاز هستند و  لیدری می‌کنند، برای این هفته نیز همین دو صنعت از مستعدان بازدهی باشند.