شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قیمت#قفل#فرمان#میلیونی#خرید#چقدر#هزینه#دارد؟

قیمت قفل فرمان خودرو هم میلیونی شد / خرید قفل فرمان خودرو چقدر هزینه دارد؟

اقتصاد قیمت قفل فرمان خودرو هم میلیونی شد / خرید قفل فرمان خودرو چقدر هزینه دارد؟

در این گزارش به بررسی قیمت قفل فرمان خودرو در بازار می پردازیم.

قفل فرمان یکی از انواع لوازم ایمنی مرتبط با خودرو است. همانطور که می‌دانید سرقت خودرو یکی از دغدغه‌های دارندگان اتوموبیل است. از این رو انواع قفل فرمان جهت کاهش احتمال سرقت مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

کارکرد قفل فرمان به گونه‌ای است که از جابه جا شدن خودرو جلوگیری می‌کند. به عبارتی مانع خوبی برای چرخش فرمان است. توجه نمایید که هنگام استفاده از این ابزار، باید آن را به طور کامل به فرمان چفت نمایید.

بهترین حالت برای استفاده از این محصول به این صورت است که یک قسمت آن به سمت چپ و پایین قرار بگیرد. همچنین سمت دیگر آن به سمت بالا و قسمت راست قرار بگیرد.توجه داشته باشید که هر دو سمت آن به شیشه ماشین چسبیده باشند.

لازم است بدانید که لزوماً استفاده از قفل فرمان به طور صد در صد نمی‌تواند از سرقت اتوموبیل شما جلوگیری کند. اما تا حد زیادی این قابلیت را دارد تا از سرقت سریع و آسان خودروی شما جلوگیری نماید. همچنین تجهیزات دیگری مانند دزدگیر و قفل پدال وجود دارند که به منظور حفظ ایمنی خودروها استفاده می‌شوند. قفل فرمان و پدال از رایج‌ترین انواع این وسایل هستند که جهت افزایش ایمنی اتوموبیل کاربرد دارند.

قفل فرمان خودرو را می‌توان جزو بهترین ابتکارات قرن برای ممانعت از سرقت خودرو دانست. این محصولات در واقع یک وسیله میله‌ای هستند که بر روی فرمان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید قفل فرمان را بر روی غربیلک محکم کرده و بدین ترتیب مانع از چرخش آن شوید. این موضوع باعث می‌شود تا سارقان حتی بعد از ورود به اتومبیل و یا روشن کردن آن هم نتوانند خودرو را حرکت دهند.

در این گزارش به بررسی قیمت قفل فرمان خودرو در بازار می‌پردازیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، قفل فرمان مدل بی‌۱۱۲، ۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

همچنین قفل فرمان اسپارکو مدل شبکه‌ای ۷۲۲،۶۵۰ تومان قیمت دارد.

قفل فرمان خودرو لوکمس مدل ال ام ۲۱، ۳۶۰،۰۰۰ تومان است.

قفل فرمان خودرو توسن مدل تی اس ال ۴۸۰، ۵۳۷،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین قفل فرمان اکلاک مدل‌ای بی‌۴۰۰، ۱،۷۱۴،۶۸۰ تومان است.

قفل-فرمان1