شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

۱۸ هزار تن مواد منفجره به بر سر ساکنان غزه / ۵۰ تن مواد منفجره هر کیلومتر مربع

۱۸ هزار تن مواد منفجره به بر سر ساکنان غزه / ۵۰ تن مواد منفجره هر کیلومتر مربع

ایسنا نوشت: دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه از پرتاب بیش از ۱۸ هزار تُن مواد منفجره توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که بیش از ۱۸ هزار تن مواد منفجره از ابتدای تجاوز به نوار غزه پرتاب شده و تخریب گسترده‌ای را به همراه داشته و منجر به شهادت و مفقود شدن بیش از ۱۰ هزار نفر شده است.

در بیانیه این دفتر آمده است که هر کیلومتر مربع در داخل نوار غزه ضربات حدود ۵۰ تن مواد منفجره را تحمل کرده است.دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه همچنین در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر نفوذ صهیونیست‌ها به این باریکه اعلام کرد: هیچ‌گونه پیشرفت زمینی در داخل محله‌های مسکونی در نوار غزه وجود ندارد.

این دفتر گزارش داد: چند تانک و یک بولدوزر ارتش رژیم اشغالگر از منطقه مرزی «جحر الدیک» در محور خیابان صلاح الدین پیشروی کردند. این تانک‌ها دو اتومبیل غیرنظامی را در خیابان صلاح الدین هدف قرار داده و مقاومت، آنها را مجبور به عقب نشینی کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: در حال حاضر هیچ خودرو و تانک ارتش رژیم اشغالگر در خیابان صلاح الدین وجود ندارد و تردد شهروندان به روال طبیعی خود بازگشته است. آنچه اتفاق افتاده است نشان می‌دهد که ارتش رژیم اشغالگر در سایه حضور مقاومت نمی‌تواند در هیچ منطقه‌ای در نوار غزه حضور داشته باشد.